قاسم حبيب زاده

نقطه صفر برخورد!؟

نمرود با انقلاب حضرت ابراهیم علیه السلام دشمنی می کرد اما به حکومت خود ادامه می داد، فرعون با انقلاب حضرت موسی علیه السلام خصومت داشت اما او هم به حکومت خود ادامه می داد، در سایر جباران تاریخ هم موارد مشابه را می‌توان دید....

 نمرود با انقلاب حضرت ابراهیم علیه السلام دشمنی می کرد اما  به حکومت خود ادامه می داد، فرعون با انقلاب حضرت موسی علیه السلام خصومت داشت اما او هم به حکومت خود ادامه می داد،  در  سایر جباران تاریخ هم موارد مشابه را می‌توان دید، اما همه آنها وقتی به نقطه صفر برخورد با جبهه حق رسیدند، سند اضمحلال خود را امضا کردند.

این سنت الهی است که پیروزی نهایی از آن حق و حقیقت است و طاغوت و باطل رفتنی است. آمریکا با ملت ما دشمن است و جنایات زیادی علیه ما انجام داده از جمله ساقط کردن یک هواپیمای مسافربری با ۳۰۰ مسافر ، او باید مراقب باشد که در تروریست اعلام کردن سپاه وارد فاز عملیاتی کردن این شوی تبلیغاتی نشود چرا که در نقطه صفر برخورد،  اضمحلال خود را برگشت ناپذیر خواهد کرد.
 در ضمن امام راحل ما گفت هر وقت شیطان بزرگ از شما تعریف کرد در خود شک کنید و هرگاه از شما بدگویی کرد بدانید که عملکرد شما صحیح است. 
روز پاسدار مبارک

برگرفته از کانال معيار در سروش

meyar.pb@

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.