حاشیه ای دیگر از سفر هاشمی؛

مشاجره و اعتراض امام جمعه نور نسبت به اظهارات عجیب هاشمی رفسنجانی

سفر هاشمی به مازندران حواشی با خود به همراه داشت؛ مشاجره یا امام جمعه شهرستان نور یکی دیگر از حواشی این سفر هدفمند هاشمی رفسنجانی بود.

مشاجره و اعتراض امام جمعه نور نسبت به اظهارات عجیب هاشمی رفسنجانی

سفر 4 روزه هاشمی رفسنجانی  به شمال کشور که از سوی ناظران و تحلیل گران سیاسی کاملا هدفمند برنامه ریزی شده بود، حواشی و حرف و حدیث های به همراه داشت که به برخی از این حواشی  در روزهای گذشته در رسانه های پرداخته شد.

یکی از حواشی های عجیب و تامل برانگیز در این سفر اظهارات هاشمی رفسنجانی درباره دولت سوره بود.

در خلال این سفر،  هاشمی رفسنجانی در محفلی با حجت الاسلام باقرزاده امام جمعه شهر نور  دیداری می کند که ایشان نسبت به اظهارات هاشمی رفسنجانی نسبت به سوریه اعتراض می کند و از وی می پرسد ایا شما نسبت به اظهاراتی که درباره سوریه داشته اید اسنادی هم دارید؟

وی همچنین خطاب به اهاشمی  رفسنجانی می گوید: مگر شما اعترافات برخی گروهک های تروریستی را که اذعان کرده اند که بمب های شیمیایی را از دولت عربستان سعودی تهیه کرده اند نشنیده اید؟ مگر از اسناد منتشر شده توسط خود رسانه های غربی مبنی بر وارد کردن بمب های شیمیایی از طریق مرز یکی از همسایگان سوریه اطلاع ندارید؟ آیا به اخبار و مستنداتی که از طریق همین صدا و سیمای خودمان در شبکه داخلی و برون مرزی اطلاع رسانی می شود نگاه نمی کنید؟

که هاشمی رفسنجانی ضمن تاکید مجدد نسبت به اظهارات خود از آنها دفاع دوباره می کند و  در پاسخ حجت الاسلام باقرزاده با حالتی عجیب می گوید" صدا و سیما برای خودش می گوید!"

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.