نسخه‌نویسی وبگاه جرس برای دولت

وبگاه ضدانقلاب جرس که در بحبوحه فتنه سال 88 به دست کسانی چون مهاجرانی، کدیور، سروش و... برخی عناصر فراری حزب مشارکت راه‌اندازی شد، به‌تازگی در مطلبی، مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور را ترغیب کرد که فضای مجلس را تغییر دهد و فراکسیون جدیدی در حمایت از دولت ایجاد کند.

 

وبگاه ضدانقلاب جرس که در بحبوحه فتنه سال 88 به دست کسانی چون مهاجرانی، کدیور، سروش و... برخی عناصر فراری حزب مشارکت راه‌اندازی شد، به‌تازگی در مطلبی، مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور را ترغیب کرد که فضای مجلس را تغییر دهد و فراکسیون جدیدی در حمایت از دولت ایجاد کند. این وبگاه به حالتی آمرانه، از وی خواست با ایجاد فراکسیون حامیان دولت، فضا را برای حضور افرادی که سوابق حضور در فتنه دارند، در رأس وزارت‌خانه‌های باقی‌مانده، به‌وجود آورد و از تنش‌ها و اتهامات نترسد. این وبگاه همچنین در این یادداشت با رویکرد طلبکارانه از حسن روحانی خواسته است تا افرادی هم‌سو با فتنه‌گران را برای وزارت‌خانه‌های علوم، ورزش و آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند.

تحلیل‌:به نظر می‌رسد فتنه‌گران به سهمی که گرفته‌اند، بسنده نکنند و به تلاششان برای حضور محسوس و نامحسوس در سطوح مختلف دولت ادامه دهند که در صورت برخورد نکردن دولت با آن‌ها، مسئله‌ساز می‌شوند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.