اختلاف در شورای ملی ربع‌پهلوی

پس از اخراج گسترده اعضای شورای به‌اصطلاح ملی (سلطنت‌طلبان)، هر روز شاهد افشاگری‌های جدید در زمینه اختلاف میان این گروهک هستیم.

 

به گفته عناصر این گروهک، نتیجه تشکیل شورا جز کلاهبرداری، فریب و اختلاف، نتیجه‌ای نداشته است. «فرید خاوری» عنصر بهائی و سلطنت‌طلب در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «مشاهده می‌کنیم که در شورای عالی ملی(گروهک ربع پهلوی) اختلاف و دودستگی به‌وجود آمده است، بی‌لیاقت‌ها در شورای ملی رخنه کرده‌اند و با در دست گرفتن قدرت، بالیاقت‌ها را کنار زده‌اند.»

عناصری که قدرت را در این گروهک به دست گرفته‌اند، «نازیلا گلستان» و «رضا پیرزاده» ساکن فرانسه هستند که بیشتر افراد ضدانقلاب، آن‌ها را به همکاری با نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی متهم می‌کنند! نازیلا گلستان، سخنگوی محسن سازگارا در فتنه 88 بود که هم‌اکنون مشاور عالی ربع پهلوی و عضو این گروهک است.وی در رژیم پهلوی، مشاور محمدرضا پهلوی بود، همچنین در سال 89 به عنوان نخستین ایرانی برای فرمانداری ایالت فلوریدای آمریکا نامزد شد که با بررسی‌های به عمل آمده ایالتی، وی شایسته احراز این پست نشد. گفتنی است فرید خاوری، کارشناس تلویزیون ضد انقلابی «اندیشه» با حضور در این شبکه در سال 90 بیان کرده بود که، «اگر بین ایران و آمریکا جنگی صورت بگیرد، برنده این جنگ، ایران خواهد بود.»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.