ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان توسط بسیج/ فعالیت ۱۲ هزار گروه جهادی در سیل اخیر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرگ ما این است که خدمت‌رسانی را کنار بگذاریم و این فقط یک ادعا نیست، چون حدود ۱۲ هزار گروه جهادی خود را در خدمت‌رسانی در سیل اخیر نشان دادند.

 سردار غیب‌پرور اظهار کرد: جنگ اقتصادی که امروز آمریکا علیه ما شروع کرده، الان یک میدان اصلی دفاع از انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: همه مردم و بسیجیان قطعا می‌توانند در مقابل این جنگ ظالمانه مقاومت کنند.

وی افزود: ریشه‌های انقلاب اسلامی قرص است، داشته‌های این نظام الهی یکی و دوتا نیست مهم این است که ما رسیدن به خودباوری را مورد توجه قرار دهیم.

وی اذعان داشت: امروز توانمندی‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف ثابت شده و به نظر می‌رسد به یک مقدار توجه بیشتر مسوولان نیاز دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، برای مقابله با دشمنان باید تکیه بر داخل باشد، ما ثروت‌های درونی در کشور داریم که اگر توجه بیشتر، مدیریت و انسجام بیشتری بر آنها داشته باشیم به نظر می‌رسد حتما از این مرحله خصمانه‌ای که دشمن برای ما ترسیم کرده عبور خواهیم کرد.

غیب‌پرور افزود:‌ قطعا ما به عنوان سازمان بسیج مستضعفین در عرصه اقتصاد مقاومتی کارهایی را از گذشته شروع کرده‌ایم و در سال‌جاری هم در حوزه صنایع کوچک و ایجاد اشتغال برنامه داریم که بخشی از این برنامه‌ها را مردم می‌دانند.

وی اضافه کرد: بخشی از این اقدامات را هم انشاءالله در یکی دو هفته آینده رونمایی خواهیم کرد، مخصوصا در حوزه اشتغال‌زایی حرکت‌هایی را آغاز کرده‌ایم که قطعا موثر خواهد شد.

وی در مورد ادامه‌دار بودن پروژه‌های محرومیت‌زدایی با وجود تحریم‌های دشمنان هم اذعان داشت: این پروژه‌ها قطعا ادامه‌دار خواهد بود، این تحریم‌ها ما را از پا نینداخته است به هر حال این موضوع خدمت‌رسانی وجه همت همه ما در مجموعه مبارک سپاه و بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مرگ ما این است که این موضوع خدمت‌رسانی را کنار بگذاریم و این فقط یک ادعا نیست، چون حدود 12 هزار گروه جهادی خود را در خدمت‌رسانی در سیل اخیر نشان دادند.

غیب‌پرور تصریح کرد: الان هم احداث 20 هزار واحد مسکونی را در مناطق سیل‌زده را متقبل و بخشی از این تعداد را در استان‌های مانند لرستان، مازندران، گلستان شروع کرده‌ایم  و تعدادی هم تحویل مردم داده شده است.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.