معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در بسیج در نشست توجیهی بصیرتی مسئولان و هادیان سیاسی نواحی مطرح کرد؛

نفوذ دشمن از عملیات سخت به تهدیدات نرم/ راهبرد جریان نفوذ باعث تغییر رفتار و اختلال در نظام محاسباتی برخی مسئولان

نشست توجیهی بصیرتی مسئولان و هادیان سیاسی نواحی استان های چهارمحال و بختیاری و تهران با حضور معاون و مدیران معاونت سیاسی به صورت ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات ساختمان نمایندگی ولی فقیه برگزار شد.

به گزارش هادی نیوز ؛ سرهنگ قاسم حبیب زاده- معاون سیاسی نمایندگی ولی  فقیه در بسیج- در این نشست با اشاره به سالروز 18 تیرماه 59 گفت: در چنین روزی کودتای نقاب که به کودتای نوژه معروف شد با عنایات خداوند توطئه و کودتای خطرناکی که خط غرب گرا و جریان نفوذ برای ساقط کردن نهال نوپای انقلاب ایجاد کردند کشف شد.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در بسیج در همین رابطه افزود: در این کودتا بیش از 600 نفر دستگیر شدند که 500 نفر آنان از نیروهای نظامی بودند ولی بر اساس فرازی از بیانیه گام دوم که مقام معظم رهبری فرمودند: انقلاب ما خونریز نبوده اما جدی است، فقط تعداد اندکی از سرکرده های این کودتا اعدام شدند این در حالی است که اگر در هر انقلاب دیگری چنین اتفاقی می افتاد ممکن بود تمام دستگیر شدگان به سزای اعمالشان برسند.

دکتر حبیب زاده با اشاره به کودتای 3 سال پیش در ترکیه گفت: بر اساس گزارش رسانه ها، دولت ترکیه کماکان به بهانه های مختلف افراد را دستگیر و بازداشت می کند و طبق آخرین اخبار رسانه ها بیش از 40 هزار نفر در این کودتا بازداشت و به حبس های مختلف محکم شدند.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در بسیج با اشاره به اتفاقات دهه 60 اظهار داشت: اگر دهه 60 را دهه کودتا، توطئه ها و تجزیه طلبانه بنامیم انقلاب اسلامی طی این  دهه قدرت مندانه تر و سرافرازانه تر از گذشته از ان دوره خارج شده است.

دکتر حبیب زاده با اشاره به نفوذ دشمن در سال 88 گفت: خط نفوذ دشمن در فتنه 88 عیان تر شده بود و چهره خودش را نمایان تر کرد و متاسفانه سطح نفوذ به لایه های بالاتری نقل مکان کرده بود که با هوشیاری و حضور با بصیرت مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی در 9 دی ماه به پایان رسید.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در بسیج به تهدیدات ترکیبی دشمنان در دهه 90 اشاره کرد و افزود: جریان نفوذ و غرب گرا در حوزه های امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با سرلوحه قرار دادن راهبرد تغییر رفتار و اختلال در نظام محاسباتی مسئولان و همچنین تغیر نگرش ها در ذائقه مردم تلاش می کنند به دستاودهای خودشان برسند ولی بدانند مردم ایران با بصیرت خود ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به سریال گاندو تصریح کرد: با مشاهده دقیق محتوای این سریال می توان به شبکه های نفوذ دشمن در دهه 90 که برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند می برد. دشمنی که دیگر به دنبال بمب گذاری و ترور و خرابکاری نیست بلکه دقیقا به دنبال ایجاد اختلال در نظام تصمیم گیری مسئولان و لو دادن روش های مقابله با تحریم های ظالمانه دشمن است.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در بسیج در ادامه افزود: اگر خط نفوذ در حال تصویر نمایی حل مشکلات کشور در مذاکره با نظام سلطه است اما مردم به وضوح شکست این مسیر را مشاهده کردند.

دکتر حبیب زاده در پایان با اشاره به توقیف نفتکش ایران توسط انگلیس گفت: آمریکا با پیوستن به همتایان بی آبروتر از خودش در اروپا نفکش ایران را در آبهای بین المللی توقیف کردند و زعم خودشان، این عملیات را در انتقام سرنگونی پهپاد قلمداد می کنند ولی بدانند این کجا و آن کجا. این حرکت بزدلانه که فاقد هر گونه ارزش نظامی و حقوقی است با سرگونی پهپاد پیشرفته ای که تبلیغاتش گوش فلک را کر کرده بود قابل قیاس نیست و توانمندی سربازان سپاه پاسداران اسلام ستودنی است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.