اظهاراتی از روی بی‌اطلاعی!

«علی مطهری» به‌تازگی در مصاحبه با روزنامه اصلاح‌طلب قانون، بدون اطلاع کافی از کم‌وکیف ماجرای ادعای دختر یکی از سران فتنه، مدعی شد: ...

 

«علی مطهری» به‌تازگی در مصاحبه با روزنامه اصلاح‌طلب قانون، بدون اطلاع کافی از کم‌وکیف ماجرای ادعای دختر یکی از سران فتنه، مدعی شد: خانواده زندانیان سیاسی به اندازه کافی در رنج هستند، نباید رنج آن‌ها را مضاعف کنیم! وی در ادامه در نقش مدیر بحران نیز ظاهر شد و محاکمه سران فتنه به همراه احمدی‌نژاد را راهکار قضیه عنوان کرد و گفت: در این صورت، همه نتیجه را می‌پذیرند. وی در بخشی دیگر از مصاحبه خود، چشمش را بر همه بی‌قانونی‌ها و مظالم فتنه‌گران بست و قضیه را در حد تبلیغات و اتهامات وارده، تنزل داد و مدعی شد «من فکر می‌کنم آقایان به‌دنبال محاکمه علنی نیستند؛ چرا که در آن صورت، حقایق روشن خواهد شد و همگان متوجه می‌شوند که بسیاری از تبلیغات و اتهامات وارده به افراد در چهار سال اخیر، پایه و اساس درستی نداشته است و خود آن‌ها زیر سؤال می‌روند(!) اما تنها راه ممکن، همین محاکمه علنی است که باید برگزار شود.» وی حتی تهدید کرده که وزیر اطلاعات را هم در این ماجرای شیطنت دختر یکی از سران فتنه به مجلس می‌کشاند!

تحلیل‌: این اظهارات آقای علی مطهری در حالی انجام می‌گیرد که همه شواهد و اسناد موجود، وابستگی فتنه‌گران به بیگانگان و ظلم سران فتنه به نظام و ملت را نشان می‌دهد.  ضمن اینکه خبرها از حمله دختر موسوی و دو تن دیگر از منسوبان وی به مأمور زن همراه آن‌ها در منزل موسوی حکایت دارد. به نظر می‌رسد این بار نیز ایشان یک‌طرفه به قاضی رفته‌ است!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.