شرکت در مسابقه ضداسلامی

تیم ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران چندی پیش در اقدامی توجیه‌ناپذیر در یک بازی ضداسلامی در مسابقات آسیایی 2013 کره‌جنوبی شرکت کرد.

 

در جریان بازی‌های رایانه‌ای آسیایی 2013 کره‌جنوبی، مسئولان وقت با اعزام گروهی به این بازی‌ها و سکوت در برابر اقدامات موهن و ضد اسلامی، در عمل با جسارت‌های صورت گرفته در این مسابقات علیه مقدسات اسلامی همراهی کردند!

در جریان این مسابقات و در یکی از بازی‌ها با عنوان «tekken tag tournament 2»، کف‌پوش یکی از صحنه‌ها با کف‌پوش حیاط مسجدالنبی شبیه‌سازی شده و اسم جلاله «الله» روی آن حک شده بود که جسارت آشکاری به مقدسات اسلامی محسوب می‌شد.

این بازی رایانه‌ای که سرشار از محرک‌های جنسی است، از سابقه‌ای پانزده‌ساله برخوردار است و پیش از این نیز مورد اعتراض برخی کشورها قرار گرفته بود. با انتشار جهانی این بازی، مسلمانان بسیاری از سراسر دنیا پس از اعلان انزجار، اقدام به طرح شکایت از شرکت سازنده بازی کردند و خواستار مطالبه حقوق معنوی و اعاده حیثیت از مقدسات اسلامی شدند.

بدیهی است که چنین خطای فاحشی می‌تواند موجب ایجاد جو منفی در افکار عمومی جهان اسلام علیه ایران شود و جایگاه کشورمان را در میان جوامع اسلامی دچار خدشه جدی کند. این در حالی است که قطر و مالزی، از شرکت در این رشته خودداری کردند. ظاهراً برخی مسئولان ورزشی صرف شرکت در هر مسابقه بین‌المللی برایشان مهم‌تر از مقدسات دینی و منافع ملی است!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.