مقابله با خطر صفوی ایرانی!

گردان سلفی «جیش محمد» در ششمین بیانیه خود، ادعاهای جدیدی را علیه ایران و حزب‌الله مطرح کرده است.

 

این گردان تندروی وهابی در این بیانیه مدعی شده است: «گردان‌های ایران و حزب‌الله، بحرین و تعداد بسیاری از کشورهای خلیج‌فارس مانند امارات، کویت و در رأس همه، سعودی را مورد هجوم خود قرار داده‌اند و ایران ارتش خود را برای دخالت نظامی به بحرین فرستاده و در تلاش است از طریق نظامی، جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک و ابوموسی را از امارات باز پس بگیرد»! این گردان پس از هشداری به امارات با عنوان «اشغال امارات توسط ایران در آینده‌ای نزدیک» از این کشور می‌خواهد درهای کشورش را به روی جهادگران سلفی برای مقابله با آنچه آن را خطر فارسی خوانده، باز کند.

در ادامه این ادعاها آمده است: «پس از منع شیعیان از برگزاری مراسم عاشورا در مسجد الحسین(ع) در مصر و مکان‌های دیگر، یک طرح حساب‌شده از سوی شبه‌نظامیان مسلح شیعه مانند جیش‌المختار برای ترور رهبران سلفی در مصر، لبنان و سوریه و... سازماندهی شده است»!

 گردان جیش محمد در پایان این بیانیه خطاب به تمام تندروهای  سلفی در جهان عرب، آسیا و آفریقا می‌گوید: «برای تشکیل بزرگ‌ترین گردان سلفی جهان جهت مقابله با خطر صفوی ایرانی -به تعبیر وی- در آسیا و آفریقا، لبنان، سوریه و عراق به پا خیزید و بیدار شوید!»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.