طلبکاری جریان فتنه از نظام!

«محمدسروش محلاتی» در یک پایگاه اینترنتی در مطلبی با عنوان «از توبه به عنوان اهرم فشار برای مقاصد سیاسی استفاده می‌شود» با رد درخواست عذرخواهی سران فتنه نوشت: ...

 

«محمدسروش محلاتی» در یک پایگاه اینترنتی در مطلبی با عنوان «از توبه به عنوان اهرم فشار برای مقاصد سیاسی استفاده می‌شود» با رد درخواست عذرخواهی سران فتنه نوشت: «در جرائم سیاسی که جنبه عمومی دارد، توقع عذرخواهی در شرایطی معقول و منطقی است که فضای مناسب برای مطرح شدن مسئله و نقد و اظهارنظر آزادانه از سوی متهمان درباره آن وجود داشته باشد، و الا عذرخواهی درباره گناهی که هزاران امّا و اگر درباره آن وجود دارد و احتمال حقایق پنهان در آن منتفی نیست و لب‌های بسیاری برای سخن گفتن درباره آن دوخته شده است، از نظر اخلاقی غیر موجّه است!» وی در ادامه برای تشجیع سران فتنه و القای اینکه آنان اصلاً گناهی مرتکب نشده‌اند که عذرخواهی کنند، روایتی از امیرالمؤمنین(ع) نقل می‌کند که در آن، حضرت می‌فرمایند: «کسی که از «گناهِ نکرده» عذرخواهی می‌کند، آن گناه را بر عهده گرفته است.» و در ادامه برای اثبات نظراتش می‌نویسد: «غیراخلاقی‌تر از عذرخواهی از گناه نکرده، عذرخواهی از «انجام وظیفه» و ادای تکلیف است. این توقع در جایی شکل می‌گیرد که تلاش می‌شود «خدمت»، «خیانت» معرفی شود و مقصود از مطالبه عذرخواهی، تخطئه اقدامات پسندیده است»!

 

تحلیل‌: اسناد و شواهد درباره جنایات و خیانت‌های سران فتنه آنقدر زیاد و آشکار است که نیازی به اثبات ندارد؛ چه کسی بیانیه‌های فتنه‌آمیز موسوی را که همه ضدانقلاب را به خیابان‌ها می‌کشاند و اتفاقاً از پشتیبانی‌های رسانه‌ای گسترده دشمنان تابلودار نظام و منافقین و سلطنت‌طلبان و بهائی‌ها و... هم برخوردار بود، فراموش کرده است؟! چه کسی شهیدسازی و حمله به نظام را به جرم کشتن شهدایی(!) که یا اصلاً وجود خارجی نداشتند و یا اینکه بعدها زنده می‌شدند، فراموش کرده است؟! و جالب‌تر اینکه کروبی و موسوی به دنبال شرکت در مراسم این شهدای زنده نیز بودند! مگر روزنامه اعتمادملی کروبی نبود که نظام را به اعدام کودکان متهم می‌کرد؟! چه کسی توهین‌ها و شعارهای فتنه‌گران حامی سران فتنه نظیر؛ استقلال آزادی جمهوری ایرانی، مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، مرگ بر جمهوری اسلامی... و اهانت‌ها و شعارها علیه نظام، حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری، سپاه و بسیج و... را فراموش کرده است؟! چه کسی رقص و پایکوبی، کشف حجاب، آتش زدن پرچم‌های امام حسین(ع) و سنگباران نمازگزاران عاشورای 88 از سوی مردان خداجوی موسوی(!) را فراموش کرده است؟! واقعیت این است که برخورد قاطع نکردن با سران فتنه سبب شده که فتنه‌گران این روزها، طلبکارانه خواهان آزادی سران فتنه و دیگر فتنه‌گران در رسانه‌های زنجیره‌ای‌شان شوند و با کبری و صغری چیدن‌های اینچنینی حتی عذرخواهی آنان را نیز رد کنند. فتنه‌گران این روزها به‌دنبال کوچک نمایاندن جنایت‌ها و خیانت‌های خود و سران فتنه هستند، موضوعی که نیازمند دقت و هوشیاری تمام دلسوزان نظام و انقلاب است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.