مواضع جدید علی مطهری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران!

مراسم گرامیداشت روز دانشجو که با حضور علی مطهری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، با حواشی همراه بود.

 

قبل از شروع مراسم سالن مملو از جمعیت شده بود، به طوری که بسیاری از دانشجویان در کنار صندلی ها ایستاده و به دیوار تکیه داده بودند.

 

همه نوع دانشجو می توانستی در آنجا پیدا کنی، از بسیجی و انجمنی گرفته تا خنثی و بی توجه، که اگر می پرسیدی برای چه 16 آذر را گرامی می داریم، نمی دانستند.

 

پس از قرائت قران و سرود جمهوری اسلامی، پیام استاندار به دانشجویان قرائت شد.

 

استکبار ستیزی بسیج دانشجویی تا جنبش سبز انجمنی ها

 

پس از قرائت پیام استاندار، ابتدا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیانیه بسیج که مضمونی با موضوع لزوم بیداری دانشجویان و استکبارستیزی و لزوم مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل داشت، قرائت شد و پس از بیانیه بسیج کلیپ این تشکل با موضوع ایستادگی و استقامت جانبازان جنگ تحمیلی پخش شد.

 

پس از مسئول بسیج حالا نوبت به مسئول انجمن اسلامی دانشگاه رسید، نوبت خواندن بیانیه انجمن بود، وقتی مسئول انجمن بیانیه می خواند، گویی فکر می کردی که رئیس جمهور دارد گزارش 100 روزه تحویل مردم می دهد، همان سیاه نمایی ها نسبت به دولت نهم و دهم، موضوع دانشجوی ستاره داری که در دولت خاتمی باب شد، موضوع اساتیدی که به خاطر فساد اخلاقی از دانشگاه اخراج شدند و .....

 

حالا نوبت پخش کلیپ انجمن اسلامی بود، پس زمینه کلیپ آهنگ یار دبستانی من بود و همراه با آن عکس هایی از 16 آذر و دانشجو، خصوصا 16 آذر 88 نمایش داده شد. نکته جالب کلیپ این بود که بیش از 70 درصد رنگ های بکار رفته در کلیپ، رنگ سبز بود.

 

پس از این دو مسئول نوبت به مهمان اصلی برنامه ، علی مطهری رسید. مطهری حدود یک ساعت در خصوص لزوم پیوند علم و دین، اصلاح طلب بودن شهید مطهری، چرایی جدایی علم و دین در غرب و وظایف جنبش دانشجویی صحبت کرد که البته این بخش به خاطر گرم بودن سالن و صحبت های آرام مطهری با استقبال دانشجویان مواجه نشد و بیشتر دانشجویان یا موبایل بازی می کردند یا خوابیده بودند.

 

علی مطهری: پیشرفت هسته ای مدیون ایستادگی احمدی نژاد است

 

جذاب ترین بخش مراسم، بخش پرسش و پاسخ دانشجویی بود که البته نماینده مردم تهران هیچ چیزی جز مواردی که قبلا گفته بود نداشت، از استبداد احمدی نژاد، تا ایراد به آیت الله جنتی و فتنه ندانستن حوادث سال 88 و لزوم محاکمه احمدی نژاد در دادگاه به دلیل راه انداختن حوادث سال 88.

 

البته این بار آقای مطهری انصاف را هم رعایت کرد و از احمدی نژاد به دلیل ایستادگی در برابر غرب و پافشاری بر موضوع هسته ای و رسیدن به این نقطه از پیشرفت هسته ای تشکر کرد و همه اینها را مدیون او دانست.

 

وی همچنین با بیان اینکه حصر خانگی موسوی کروبی خیلی طولانی شده است، خواستار محاکمه آنها در دادگاه علنی شد، تا مردم هم در جریان حوادث سال 88 و توهین به امام و توهین با عزاداران حسینی قرار گیرند.

 

زنده باد مخالف من یعنی کشک!!!

 

تنها نکته جالب این همایش این بود که در اینجا مشخص شد، زنده باد مخالف من که شعار اصلی گروه های چپ است، وقتی به عمل در می آید می شود کشک!!!

 

چرا که وقتی مطهری به احمدی نژاد حمله و از روحانی حمایت می کرد، کف و سوت می زدند و وقتی از احمدی نژاد تعریف و از روحانی انتقاد می کرد، هو می کشیدند و شلوغ می کردند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.