بازگشت دانشجویان فتنه‌گر با مجوز وزارت علوم!

پنهان‌کاری مسئولان وزارت علوم در انتشار اسامی افرادی که دوباره به دانشگاه‌ها بازگشتند، سبب شد تا آمار دقیقی از این افراد در دست نباشد، ولی بررسی‌ها نشان می‌دهد متأسفانه مسئولان وزارت علوم بدون در نظر گرفتن سوابق عملکرد دانشجویان محروم از تحصیل، افرادی را پذیرش کردند که عناد و دشمنی آن‌ها بارز و آشکار است.

 

در ادامه به اسامی برخی از دانشجویان اصلی فتنه اشاره می‌شود:

 فواد.ش: دانشجوی دانشگاه تهران، چپ افراطی که با اکثر دانشجویان چپ دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر در ارتباط بود؛ سردبیر نشریه مارکسیستی «نسل سوم»؛ همکاری با احزاب کمونیستی خارج کشور و انتشار مقاله و گزارش‌های خبری در پایگاه‌های کمونیستی؛ انتشار جزوه‌های آموزشی سوسیالیسم. وی همچنین سابقه زندان به دلیل ارتباط نامشروع دارد.

 بزرگمهر ب: از مرتبطان با عوامل بیگانه در خارج از کشور است.

افشین ح: دارای سابقه بازداشت و حضور در اغتشاشات روز عاشورای سال 88 و تجمع و تبانی علیه نظم دانشگاه است.

حامد م: فعال سیاسی و مرتبط با انجمن منحله دانشگاه امیرکبیر و عامل ایجاد بی‌نظمی در دانشگاه است.

روزبه آ: دانشجوی چپ؛ وی سابقه نگارش مقالات کمونیستی دارد و از عوامل ایجاد نا‌آرامی و بی‌نظمی در دانشگاه است.

عابد ت: دانشجوی چپ افراطی دانشگاه امیرکبیر که سابقه زندان دارد. وی با جریان‌های مارکسیستی خارج از کشور ارتباط داشت و با رهبر این جریان در برپایی تجمعات اعتراضی در دانشگاه امیرکبیر نقش مؤثری ایفا کرد. نامبرده همچنین در تجمعات خارج دانشگاه از جمله اعتراضات کارگران شرکت واحد و... حضوری فعال داشت.

بابک ز: عضو انجمن منحله امیرکبیر است. وی در نشریات دانشجویی مسئله‌دار فعالیت داشته و در تجمعات اعتراضی در دانشگاه امیرکبیر حضوری فعال و نقشی مؤثر داشته است. نامبرده در شرب خمر و مصرف و توزیع قرص‌های روانگردان سابقه دارد. گفتنی است وی در تجمع غیر قانونی 16 آذر سال جاری که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، حضور داشته و در تحریک و خط‌دهی دانشجویان نقش مؤثری داشته است.

 احسان‌الدین م: فعال فتنه 88؛ حضور در اغتشاشات روز عاشورای 88، 25 خرداد، روز قدس، درگیری‌های دانشگاه امیرکبیر و ارسال پیامک برای تحریک دیگران برای حضور در اغتشاشات.

روزبه م: از دانشجویان چپ سردبیر نشریه توقیف شده «آلترناتیو» (‌مروج تفکرات چپ) بوده است.

 امین م: دانشجوی دانشگاه شریف، شرکت در تجمع غیرقانونی 25 بهمن 89، اخلال در نظم و آسایش عمومی، حضور در تجمعات غیرقانونی 16 آذر سال 88 در دانشگاه شریف، حضور در تجمعات اعتراضی در دانشگاه و ایجاد درگیری، شعاردهی علیه نظام در 24 بهمن سال 89 به دعوت سران فتنه و ارتباط با عوامل بیگانه از سوابق وی است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.