مهره‌چین از سطح معاونان وزیر به ریاست دانشگاه‌ها رسید!

در پی مهره‌چینی فتنه‌گران و حزب منحله مشارکت در سطح معاونان وزارت علوم، اکنون خبر می‌رسد که این طیف در حال مهره‌چینی در سطح ریاست برخی دانشگاه‌ها است.

 

در پی مهره‌چینی فتنه‌گران و حزب منحله مشارکت در سطح معاونان وزارت علوم، اکنون خبر می‌رسد که این طیف در حال مهره‌چینی در سطح ریاست برخی دانشگاه‌ها است. بنابر خبر رسیده احتمالاً «ف-ر» عضو حزب منحله مشارکت و عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم، به‌ ریاست دانشگاه الزهرا(س) منصوب خواهد شد. هم‌اکنون دکتر «انسیه خزعلی» فرزند آیت‌الله خزعلی ریاست دانشگاه الزهرا را بر عهده دارد.

یادآور می‌شود «ف- ر» در ارزیابی‌های سیاسی بیشتر به‌عنوان آلت دست افراطی‌ها شناخته می‌شود. همچنین وی پیش از این، در حمایت از سران فتنه مواضعی اتخاذ کرده است. مراجع ذی‌صلاح صلاحیت وی را در انتخابات مجلس هشتم و شورای شهر چهارم تهران رد کردند. با وجود حاتم‌بخشی برخی وزرای دولت یازدهم به فتنه‌گران، محمد خاتمی در جلسه هفته گذشته اصلاح‌طلبان، ضمن انتقاد از برنامه‌های صداوسیما در سالگرد 9 دی گفته است: «چرا برخی وزرای دولت روحانی این جمله را مدام تکرار می‌کنند و می‌گویند ما از مدیرانی که در فتنه 88 نقش‌آفرینی کرده‌اند، استفاده نمی‌کنیم؟ تا کی باید هی بگوییم فتنه، فتنه؟!»

گفتنی است فرجی دانا، وزیر علوم، پیش از این به دلیل برخی عزل و نصب‌های همسو با فتنه‌گران، از مجلس شورای اسلامی کارت زرد گرفته است. وی که با حسن‌ظن و تبری ظاهری از فتنه‌گران و اغماض نمایندگان مجلس، وزیر علوم شده‌است، از نگاه کارشناسان در مظان تمایل به فتنه‌گران و تندروها قرار دارد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.