همایش اصلاح‌طلبان با محوریت احزاب منحله‌ و اعتراض خانواده شهدا

همایش اصلاح‌طلبان قرار است به مناسبت ایام دهه فجر در اصفهان برگزار شود و گفته می شود محور اصلی برگزاری همایش ، سازمان منحله مجاهدین اصفهان است.

همایش اصلاح‌طلبان با محوریت احزاب منحله‌ و اعتراض خانواده شهدا

جمعی از اصلاح طلبان افراطی و بعضا زندانیان آزاد شده دوران فتنه 88 از جمله اعضا و مسئولین سازمان منحله مجاهدین و مشارکت در اصفهان در صدد برگزاری همایش اصلاح طلبی هستند تا از این طریق ناکامی های دوران رکود را سامان ببخشند و مرهمی برای سران فتنه حاصل شود .

این همایش قرار است به مناسبت ایام دهه فجر در اصفهان برگزار شود و گفته می شود محور اصلی برگزاری همایش ، سازمان منحله مجاهدین اصفهان است.

هنوز مشخص نیست که  مسئولان امنیتی استان اجازه برگزاری چنین همایش و تجمعی را به افراد معلوم  الحال و سابقه دار در فتنه 88 می دهند یا نه اما تحرکات اخیر این افراد باعث اعتراض از سوی جمعی از خانواده شهدا در استان شهید پرور اصفهان شده است.

خانواده شهدا در اصفهان با ابراز ناراحتی از اتفاقات اخیر در اصفهان اعلام کردند که سازمان مجاهدین و جبهه مشارکت با کدام مجوز اجازه فعالیت سیاسی دارند؟

آنها همچینن با طرح این سوال که مسئولین قضائی و امنیتی استان اصفهان چرا وارد ماجرا نمی شوند مطرح کردند: آیا می خواهید باز هم تماشاچی باشید تا آرام آرام شاهد شکل گیری تجمعات ضد انقلاب در کنار متعرضین و معاندین با هم باشیم ؟

به گزارش دانا ؛ اتفاقات اخیر و تحرکات جمعی از فتنه گران این روزها در اصفهان بیش از گذشته ظهور و بروز داشته و باعث شده که اعتراض جمعی از مردم  را به همراه داشته باشد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.