همه کراوات بزنید!

«مسیح علی‌نژاد» از فراریان فتنه 88 که در بین هم‌فکرانش به جوجه اردک زشت مشهور است، در وبگاه شخصی‌اش با شرح مختصری از ماجراهای پیش‌آمده درباره «کراوات زدن «سریع القلم» مشاور رئیس‌جمهور در اجلاس داووس» نوشت:...

راه‌اندازی «کمپین کراوات» در حمایت از سریع‌القلم

«مسیح علی‌نژاد» از فراریان فتنه 88 که در بین هم‌فکرانش به جوجه اردک زشت مشهور است، در وبگاه شخصی‌اش با شرح مختصری از ماجراهای پیش‌آمده درباره «کراوات زدن «سریع القلم» مشاور رئیس‌جمهور در اجلاس داووس» نوشت: «دقیقاً بعد از اینکه صدا‌و‌سیمای ایران تصویری از محمود سریع‌القلم نشان داد که او با کراوات در اجلاس داووس شرکت کرده بود، «حسام‌الدین آشنا» مشاور فرهنگی حسن روحانی، در نامه‌ای به عزت‌الله ضرغامی، سمت مشاور رئیس‌جمهور برای محمود سریع‌القلم را تکذیب کرد. این در حالی است که پیش از این ماجرا، ایرنا خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی، از آقای سریع‌القلم به عنوان مشاور ارشد حسن روحانی در امور بین‌الملل نام می‌برد.» علی‌نژاد در ادامه این مطلب ضمن درخواست از مخاطبان که  «کراوات بزنند!» و عکس بیندازند، نوشت: به آقای سریع القلم، مشاور حسن روحانی، حمله کرده‌اند که چرا کراوات زده است. در حالی که کراوات زدن خیانت و جنایت نیست. کاش مردان دست به کار می‌شدند و عکس‌های کراوات زده و مرتب خود را منتشر می‌کردند.»

کارشناسان مسائل سیاسی بر این باورند که اقدام محمود سریع القلم در بستن کراوات، در یک مراسم رسمی خلاف عرف دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران است.

علی نژاد پیش از این نیز از زن‌های مخاطب خود خواسته بود تا با ارسال تصاویر برهنه خود، کمپین «نه به حجاب اجباری» را راه‌اندازی کنند!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.