بانوی اهل سنت به آرزوی دیرینه‌اش رسید

چندی پیش، گزارشی با عنوان «همه تلاش‌های بانوی اهل سنت برای دیدار با رهبر انقلاب» در برخی پایگاه‌های خبری منتشر شد.

 

 

در این گزارش، خانم «مینا جرجانی» مطرح کرده بود برای آنکه با رهبر انقلاب دیدار کند، راه‌های بسیاری را امتحان کرده و قرار است تا با نمونه شدن در عرصه‌های متعدد، باز هم کارهای دیگری را انجام دهد.در هر حال، بعد از انعکاس این خبر، ظاهراً دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی نصیب این بانوی ترکمن شده است.

او در بخشی از نامه‌اش درباره دیدار خود با رهبر انقلاب و رسیدن به آرزوی دیرینه‌اش نوشته است: آن روز فاطمه را برای مسابقات کاراته انتخابی فدراسیونی به بندر گز برده بودم، وقتی خبر دادند که به بیت رهبری دعوت شده‌ایم، همسرم بلافاصله با من تماس گرفته و گفتند: یک خبر خوش برایت دارم.

حس عجیبی به من می‌گفت مطمئناً خبری از بیت رهبری برایم آمده است. می‌دانید چرا؟ دو هفته قبل، خواب رهبرم را دیده بودم، خوابی بسیار شفاف و انگار واقعی، من و همسرم کنار ایشان نشسته بودیم و صحبت می‌کردیم.عصر آن روز وقتی به منزل رسیدم، خبر دادند برای دیدار با مقام معظم رهبری دعوت شده‌ایم. اشک در چشمانم جمع شده بود، باورم نمی‌شد من کجا و بیت رهبری کجا؟!

بلند شدم و دو رکعت نماز شکر خواندم، گریه می‌کردم و از الطاف خداوند ممنون بودم و از خودم می‌پرسیدم آیا شایستگی آن را دارم؟!»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.