سردار نقدی:

ضرورت تسهیل ازدواج جوانان و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های زیاد به خانواده‌ها

معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه با تاکید بر تسهیل ازدواج جوانان و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های زیاد به خانواده‌ها، گفت: شهدا اگر امروز در جمع‌مان بودند، دغدغه اصلی‌شان ازدواج و زندگی جوانان بود.

هادي نيوز: سردار محمدرضا نقدی  اظهار کرد: یادواره‌های مختلفی را در شهرهای مختلف کشور حضور داشته‌ام اما تفاوت زیبای این کنگره ملی شهدا در هرمزگان با دیگر نقاط کشور در این بود که مراسم زیبای جشن 1500 زوج جوان را تدارک بودند.

وی افزود: ازدواج آسان و کمک به تشکیل زندگی و خانواده جوانان یک کار ارزشمند و بی‌نظیری است که اگر شهدای ما نیز امروز در جمع ما بودند، دغدغه اصلی‌شان همین مسأله بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اهمیت تسهیل ازدواج جوانان و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های زیاد به خانواده‌ها، از ابتکار سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این زمینه نیز تجلیل کرد و گفت: در اختیار قرار دادن سالن‌های بسیج و امکانات میدانی موجود در شهرستان‌ها و بخش‌ها و روستا به امر ازدواج جوانان الگوی خوبی است که می‌تواند در استحکام بنیان خانواده در کشور نیز اثرگذار باشد.

سردار نقدی تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد شهدا بخشی از کارکرد اصلی برگزاری کنگره‌های ملی شهدا در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها است و اجرای برنامه‌های جنبی در این مراسمات، بویژه برای نسل جوان جامعه سبب احیای ارزش‌ها و فرهنگ‌هایی خواهد شد که ما در طول 8 سال دفاع مقدس با اتکای به آنها توانستیم بر مستکبران غلبه کنیم.

کنگره ملی 1500 شهید هرمزگان اول دی ماه با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.