ظاهراً پایانی بر گستاخی‌های غربی‌ها نیست!

به‌تازگی یک هیئت دیگر اروپایی متشکل از برخی روزنامه‌نگاران و نویسندگان احزاب چپ آلمانی وارد تهران شده و در برنامه‌های خود از دیدار با کانون منحله نویسندگان سخن به میان آورده‌اند!

 

به‌تازگی یک هیئت دیگر  اروپایی متشکل از برخی روزنامه‌نگاران و نویسندگان احزاب چپ آلمانی وارد تهران شده و در برنامه‌های خود از دیدار با کانون منحله نویسندگان سخن به میان آورده‌اند! این اهانت و بی‌توجهی به قوانین و ساختار نظام جمهوری اسلامی در حالی است که کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های مربوط به وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات هشدار می‌دهند که هرگونه سفر هیئت‌های اروپایی به ایران تنها با رعایت برخی مقررات و موارد خاص از جمله عدم دیدار با سران فتنه و هر شخص یا جریانی که به نحوی جزو محکومان امنیتی و یا حتی مرتبط با برخی جریانات مخالف نظام هستند، مقدور خواهد بود. این در حالی است که این هیئت اروپایی در عین وقاحت، حتی برنامه دیدار خود با جریانات مخالف و منحله در کشور را نیز اعلام کرده است. نکته قابل‌توجه آن است که این هیئت اروپایی با شعار حقوق‌بشر به ایران آمده و معلوم نیست دغدغه این هیئت‌های اروپایی که همواره توهم نقض حقوق‌بشر در ایران را در سر دارند، برای تحقق رعایت حقوق کدام بشر به ایران می‌آیند؟

اولین انتقاد متوجه دستگاه دیپلماسی کشور است، چرا که متأسفانه این‌گونه به‌نظر می‌رسد که هنوز نتوانسته‌اند سفرای کشورهای اروپایی در تهران را مجاب کنند که به قوانین و آنچه در کمیسیون امنیت ملی مجلس و شورای‌عالی امنیت ملی کشور مصوب می‌شود، احترام بگذارند  و طبق آن عمل کنند.دومین انتقاد نیز به دستگاه اطلاعاتی کشور وارد است که آیا برای جلوگیری از دیدارهایی که قطعاً بر مدار برانداز‌ی و نیرنگ برقرار می‌شود، هیچ برنامه‌ای ندارند؟!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.