حمله دوباره رسانه های زنجیره ای به رسانه ملی کلید خورد+تصاویر

روزنامه های اصلاح طلب در شماره امروز خود بار دیگر صدا و سیما را در کانون انتقادات خود قرار داده اند آن هم در حالی که قرار است در هفته جاری رئیس رسانه ملی با نمایندگان منتقد توافقنامه ژنو دیدار داشته باشد.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در حالی این روزنامه ها رسانه ملی را در مسیر خواسته های برخی جریان های سیاسی معرفی می کنند که این برای بار دوم است که در طی دو ماه اخیر نمایندگان مجلس از صدا و سیما برای بررسی توافقنامه ژنو و ایرادات آن، تقاضای وقت و زمان می کنند.

این حمله های گسترده و هدفدار در حالی صورت می گیرد که نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور و سخنگوی دولت در خصوص همکاری صدا و سیما با دولت در مرحله ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی گفت: از رسانه ملی که تمام قد کنار دولت ایستاد و کمک کرد و آن هم ناشی از درایت و سنجیدگی است، کمال تشکر را داریم.

از طرف دیگر این روزنامه ها در حالی از بلند شدن صدای مخالف هراس دارند که خود همواره بر روی آزادی و شنیدن صداهای مختلف تاکید دارند.

به هر حال بر کسی پوشیده نیست که در روزهای آینده این حمله ها زیادتر خواهد شد که البته تنها هدف آن هم تحت الشاع قرار دادن نشست مشترک رئیس سازمان صداوسیما با نمایندگان درخواست‌کننده برگزاری برنامه تلویزیونی نقد توافقنامه ژنو است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.