اصلاح‌طلبان و عبور زیرکانه از روحانی!

«رسول منتجب‌نیا» قائم‌مقام حزب اعتماد ملی، روز گذشته در دیدار با اعضای شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب درباره تشکیل جبهه واحد بزرگان اصلاح‌طلب اظهار داشت: ...

 

«رسول منتجب‌نیا» قائم‌مقام حزب اعتماد ملی، روز گذشته در دیدار با اعضای شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب درباره تشکیل جبهه واحد بزرگان اصلاح‌طلب اظهار داشت: به آقایان پیشنهاد دادیم که از هر ده حزب اصلاح‌طلب جبهه‌ای تشکیل شود که سه الی پنج نفر مانند خاتمی، عارف و هاشمی‌رفسنجانی به‌عنوان محور قرار گیرند؛ زیرا اصلاح‌طلبان نظرشان به آن‌ها معطوف است. قائم‌مقام حزب اعتماد ملی افزود: در صورتی که این جبهه تشکیل شود، ما در انتخابات پیروز خواهیم شد، وی با بیان اینکه دولت نیاز به حمایت اصلاح‌طلبان دارد و اگر اصلاح‌طلبان حمایت خود را از دولت دریغ کنند، برای دولت مشکل ایجاد خواهد شد، افزود: شخص رئیس‌جمهور، نامزد اول، دوم و حتی سوم اصلاح‌طلبان نبود، اما ما به جایی رسیدیم که به گزینه آقای روحانی قانع شدیم و نباید القا کنیم که رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب است!

وی در پایان این نشست با تأکید بر اینکه نظر بزرگان اصلاحات نباید به کسی تحمیل شود، خاطرنشان کرد: اعتقاد من بر این است که در مورد شورای مشورتی اصلاح‌طلبان هر کدام از آقایان نظر خودشان را داشته باشند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.