افشای پشت‌پرده فتنه‌گران در بند 350

بر اساس گزارش‌های رسیده پس از جنجال‌های گسترده شبکه‌های ضدانقلاب درباره اتفاقات بند 350 زندان اوین، یک منبع آگاه در این باره گفته است:...

 

 بر اساس گزارش‌های رسیده پس از جنجال‌های گسترده شبکه‌های ضدانقلاب درباره اتفاقات بند 350 زندان اوین، یک منبع آگاه در این باره گفته است: بازرسی و بررسی زندان‌ها امری مرسوم بوده و در تمام کشورها انجام می‌شود و تاکنون این امور هیچ مشکلی را ایجاد نکرده بود؛اما در بازرسی اخیر سازمان زندان‌ها از بند 350 زندان اوین وقتی که گروه بررسی‌کننده به این بند مراجعه می‌کند، برخی زندانی‌های متخلف مقاومت کرده و شروع به توهین و ناسزا می‌کنند و می‌گویند که هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را از بند خارج کندو سعی می‌کنند با فریاد و شکستن شیشه پنجره‌ها و درها، دیگر زندانی‌ها را تحریک کنند.وی افزود: در این بازرسی، وسایل ارتباطی با خارج زندان از جمله، سی عدد موبایل، سیم کارت‌های متعدد،کابل‌های ارتباطی، تبلت، فلش مموری، و حتی وسایل لهو و لعب مانند آلات قمار و متأسفانه مشروبات الکلی کشف شد.

این بررسی‌ها نشان داد که یکی از زندانیان فتنه حین شروع بازرسی با رابط خود در «بی‌بی‌سی» تماس گرفته و اطلاعات نادرستی درباره این وقایع را در اختیار این رسانه قرار داده است. همچنین از داخل زندان با عوامل «احمد شهید» نماینده به‌اصطلاح حقوق بشر سازمان ملل برای ایران نیز ارتباط گرفته شده است. این شبکه ارتباطی، متأسفانه از طریق تطمیع برخی عوامل، طی یک زمان نامشخص تهیه و گردآوری شده بود. مهم‌ترین دلیل پیش‌قراولی شبکه سلطنتی انگلیس در این موضوع نیز ناشی از عصبانیت این شبکه از انهدام این سامانه ارتباطی خبرپراکن در زندان اوین است. متأسفانه، بخشی از زندانیان خبره جاسوسی و محکومان ضد امنیتی آموزش‌دیده منافقین، توانسته بودند از طریق تطمیع برخی از عوامل زندان، یک شبکه ارتباطی گسترده از داخل زندان با بیرون زندان به‌منظور ارسال گزارش‌های نوبه‌ای به سازمان‌های ضدانقلاب خارجی راه‌اندازی کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.