رشد یک چیز مهم‌تر از حفظ ارزش‌های اسلامی است؟!

سیدرضا اکرمی به‌تازگی در مصاحبه با یک پایگاه اینترنتی در واکنش به اظهارات وزیر ارشاد که گفته بود ما چیزی را به‌عنوان سانسور قبول نداریم، گفت:...

 

سیدرضا اکرمی به‌تازگی در مصاحبه با یک پایگاه اینترنتی در واکنش به اظهارات وزیر ارشاد که گفته بود ما چیزی را به‌عنوان سانسور قبول نداریم، گفت: هر عاقلی می‌فهمد این‌ها شوخی است! وی در ادامه درباره گفته آقای جنتی مبنی بر اینکه «هیچ کتابی پشت در ممیزی ارشاد نمی‌ماند. نمی‌توانیم به بهانه حفظ ارزش‌های اسلامی، جلوی رشد چیزی را بگیریم»، افزود: این‌ها شعار است. من در مصاحبه دیگری هم گفتم، آقای جنتی خیلی بر کارهای خود تسلط ندارد وگرنه یک وزیر باید اول کارمندان خود را جمع و مدیریت کند؛ مثل پدری که اول باید فرزندان خود را جمع کند، هر مسئولی ابتدا باید دستگاه مربوط به خود را درست کند. یک وزیر باید اول کارمندان خود را جمع کند، فرهنگی و منضبط کند و بگوید اینجا نوشته است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اگر قبول دارید، بمانید؛ اگر نه، خداحافظ!»

 

تحلیل‌: ضمن تأیید نظر آقای اکرمی باید گفت اشکال دوم صحبت آقای جنتی در عملکرد زیرمجموعه وی است که با این موضوع هم گزینشی برخورد می‌کنند و فقط به برخی کتاب‌ها مجوز می‌دهند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.