افاضات دوم خردادی در سوم خرداد!

«محمد خاتمی» از سران فتنه، در بخشی از سخنرانی‌ای که به بهانه سوم خرداد و با حضور فرزندان شهیدان جهان‌آرا، باکری، داوود کریمی، عباس کریمی و...! برگزار شد، در مورد مسئله حصر دو تن از سران میدانی فتنه، گفت:...

 

«محمد خاتمی» از سران فتنه، در بخشی از سخنرانی‌ای که به بهانه سوم خرداد و با حضور فرزندان شهیدان جهان‌آرا، باکری، داوود کریمی، عباس کریمی و...! برگزار شد، در مورد مسئله حصر دو تن از سران میدانی فتنه، گفت: در مورد رفع حصر، اصلاً سکوت نشده، بلکه احساس می‌کنیم، هرچه صحبت کنیم، کار بد‌تر می‌شود. تلاش واقعاً صورت گرفته است. نمی‌دانیم چطور شد که تحقق پیدا نکرد. حالا که رفع حصر صورت نگرفته، لااقل به فکر زندگی‌شان باشیم و بگذاریم معالجه‌شان صورت بگیرد(!) امیدواریم هرچه زود‌تر این مسئله تحقق پیدا کند. وی در ادامه در نکاتی قابل‌تأمل درباره ادامه جنگ پس از آزادی خرمشهر هم گفت: «نظر امام بعد از خرمشهر چه بود؟ بنده خودم در جریان نبودم، آنچه شایع است، امام معتقد بودند بعد از فتح خرمشهر باید آتش‌بس قبول بشود، دوستان دیگری با استدلال‌هایی که داشتند، آن‌ها هم سوءنیت نداشتند، اصرار کردند و امام هم قبول کردند. بعد که رفتیم اولین مرحله فکر می‌کنم کربلای۵ (!) بود، شکست خوردیم! ظاهراً پیشنهاد شد که نپذیرفتند و گفتند حالا که رفته‌اید، باید ادامه بدهید.»

تحلیل‌:وقتی که هدف، استفاده شخصی و سیاسی از فرصت‌ها و مناسبت‌ها باشد، ظاهراً صحت و سقم سخنان و ضعف و اتقان آن‌ها اهمیتی ندارد که آقای خاتمی از مراقبت‌های پزشکی انجام شده، با زمان آینده سخن می‌گوید و درباره جنگ هم بر اساس یک قول شایع و ذکر نادرست نظر می‌دهد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.