وقتی مدعیان ضدخشونت وحشتناک خشن می‌شوند!

یکی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی که شاهد ضرب و جرح تکان‌دهنده‌ یک استاد حوزه و دانشگاه توسط رئیس اصلاح‌طلب این دانشگاه بود، عکس‌هایى از صورت خونین سیدحسین علوى را در اختیار یکی از پایگاه‌های خبری قرار داد.

 

یکی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی که شاهد ضرب و جرح تکان‌دهنده‌ یک استاد حوزه و دانشگاه توسط رئیس اصلاح‌طلب این دانشگاه بود، عکس‌هایى از صورت خونین سیدحسین علوى را در اختیار یکی از پایگاه‌های خبری قرار داد. این دانشجو اظهار داشت: «من همیشه از هواداران سرسخت اصلاح‌طلبان و از منتقدان امثال آقاى علوى بوده‌ام؛ اما با دیدن این اقدامات غیرانسانی، قلبم جریحه‌دار شده است.» این دانشجو افزود: «من این عکس‌ها را ابتدا به چند رسانه اصلاح‌طلب ارسال کردم تا این دوستان حساب خودشان را از افرادى چون حسین سلیمى (رئیس اصلاح‌طلب دانشگاه علامه طباطبایى) جدا کنند. کسانى که به‌خاطر تسویه‌حساب‌هاى جناحى حاضرند نه‌تنها در کارنامه دانشجویان دستکارى کنند، بلکه در پاسخ به اعتراض مظلومانه یک مدرس دانشگاه از مشت و لگد استفاده مى‌کنند، جایشان زندان است نه ریاست دانشگاه»!

بر اساس این گزارش، سه شاهد در دادسرا شهادت داده‌اند که دیده‌اند شخص حسین سلیمى، رئیس دانشگاه علامه طباطبایى(ره)، این استاد دانشگاه را که همزمان دانشجوى سال آخر دوره دکتراى فلسفه است، با مشت از ناحیه صورت مضروب و مجروح کرده است!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.