توسعه همکاری ارتش و سازمان اورژانس کشور

در دیدار دکتر کولیوند با سرلشکر موسوی، زمینه‌های همکاری بیشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران و فوریت‌های پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

هادی نیوز: دکتر «پیرحسین کولیوند» رئیس سازمان اورژانس کشور با حضور در ستاد ارتش، با امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

کولیوند هدف از این دیدار را تشکر از همه بخش‌های ارتش، به‌ویژه هوانیروز در کمک به مردم و اورژانس کشور بیان کرد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اورژانس و ذکر خاطراتی از حوادث زلزله، سیل، کرونا و خدمات اورژانس هوایی ارتش، نیرو‌های مسلح را یار و یاور همیشگی فوریت‌های پزشکی به‌ویژه در زمان بحران عنوان کرد.

در ادامه، سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه نجات جان انسان‌ها از مرگ حتمی کار هر روز اورژانس کشور و از توفیقات الهی است گفت: ما همه سرباز و خادم مردم هستیم، این روحیه و توانایی ارتش را نعمت و توفیق الهی می‌دانیم و بر این نعمت شکرگزاریم.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در شعار «ارتش فدای ملت» صادقانه، خالصانه و بی‌منت عمل می‌کند، افزود: خوشبختانه امروز اورژانس ایران در منطقه و کشور‌های دیگر، یک بخش روسفید، با آبرو، مورد احترام و مورد قبول صاحب‌نظران این موضوع است.

فرمانده کل ارتش در پایان با قدردانی از حضور به‌موقع و مؤثر اورژانس کشور که هر روز انسان‌های عزیزی را از مرگ حتمی نجات می‌دهند، از دکتر کولیوند خواست که سلام، تشکر و خداقوت وی را به کارکنان اورژانس کشور ابلاغ کند.

در این دیدار زمینه‌های همکاری بیشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران و فوریت‌های پزشکی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد موضوع در جلسات کارشناسی پیگیری شود.

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.