رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

فرهنگ بسیجی در گستره جبهه مقاومت نهادینه شده است

حجت‌الاسلام سعیدی در پیامی به مناسبت هفته بسیج تأکید کرد: حضور لشکریان مخلص خدا در جبهه‌های مختلف بیانگر نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی در گستره جبهه مقاومت است.

هادی نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است.

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ۱۳۸۸.۴.۹

بی‌شک پنجم آذرماه ۱۳۵۸ نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان و آغاز ظهور تفکری نو و قدرتمند و برگرفته از ایمان و اخلاص بوده و به راستی بیانگر قدرت درایت، هوشیاری و ژرف‌نگری امام خمینی (ره) می‌باشد.

با قدرت نیرو‌های مسلح پرتوان ما و از جمله بسیج مستضعفین است که کشتی بزرگ انقلاب اسلامی در این دریای پرتلاطم فتنه و دشمنی در برابر طوفان‌های سهمگین مقاومت کرده و هربار با غلبه بر هر طوفان قوی‌تر از قبل و با تجربه بیشتر آماده مقابله با دسیسه‌های بدخواهان انقلاب اسلامی شده است.

حضور لشکریان مخلص خدا در جبهه‌های مختلف بدون محدودیت زمانی و مکانی در نسل‌های مختلف بیانگر نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی، نه‌تنها در جغرافیای ایران اسلامی، بلکه در گستره جبهه مقاومت و در برابر نظام ظلم و ستم می‌باشد.

اصل ولایت‌پذیری و اطاعت تمام‌قد از فرامین ولی فقیه، چراغ راه بسیجیان پر افتخار ایران اسلامی گردیده که همواره در طول عمر با برکت انقلاب، گوش جان به بیانات ولی امر خود داشته و مخلصانه در جبهه‌های گوناگون خدمت، چه مسلح در برابر دشمن متجاوز و چه با مساوات و همدلی در کمک به هموطنان آسیب‌دیده پیش‌قدم می‌شوند و ان‌شاءاللّه این مسیر تا تمدن‌سازی اسلامی و تا ظهور حضرت مهدی (عجل‌اللّه تعالی فرجه‌الشریف) بدون توقف و درنگ ادامه خواهد داشت.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی در جبهه‌های گوناگون انقلاب اسلامی و تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ ناب بسیجی در تمام عرصه‌ها و زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای برون‌رفت از تمام مشکلات، توفیقات روزافزون آن شجره طیبه را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌اللّه تعالی فرجه‌الشریف) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.