سخنان حجاریان محصول بیکاری است!

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در واکنش به اظهارات اخیر حجاریان در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد که گفته بود: اصلاح‌طلبان ستون فقرات دولت هستند. وی اظهار داشت: ...

 

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در واکنش به اظهارات اخیر حجاریان در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد که گفته بود: اصلاح‌طلبان ستون فقرات دولت هستند. وی اظهار داشت: روحانی «فکر، فهم و تجربه» دارد و از کسی الگوبرداری نمی‌کند. حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی در پاسخ به این پرسش که حجاریان مدعی شده که اصلاحات ستون فقرات دولت روحانی است و اگر اصلاح‌طلبان بشکنند، روحانی هم می‌شکند، آیا شما دولت اعتدال را در راستای اصلاح‌طلبان می‌دانید،‌ افزود: بالاخره بیکاری نعمتی است که خدا نصیب آقای حجاریان کرده و این‌ها همه محصول بیکاری است. دعا کنیم تا خداوند برای همه بیکاران شغل آبرومندانه‌ای فراهم کند. وی با تکذیب این مطلب که دولت روحانی ادامه‌دهنده دوره سازندگی است،‌تصریح کرد: روحانی یک آدم مخصوص به خودش است و از کسی الگوبرداری نمی‌کند، روحانی فهم و تجربه دارد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری اظهار داشت: الآن در بین فلاسفه معروف است که هر کسی مانند خودش است و انسان تکراری نداریم، از انگشتان دست گرفته تا فکر و فهم افراد. وی در پایان، اظهارات حجاریان را حاشیه‌ای دانست و ‌خاطرنشان کرد: دولت موظف به اجرای اسناد بالادستی سند چشم‌انداز بیست‌ساله و برنامه پنج‌ساله است و نمی‌تواند به فکر و فهم خودش عمل کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.