هم دفاع از خاطرات و هم ترس از بازخوانی آن!

یک عضو دفتر آقای هاشمی‌رفسنجانی، به بازخوانی‌های خاطرات وی در رسانه‌ها پرخاش و اعتراض کرد.

 

«رضا- س» ضمن یادداشتی در یکی از پایگاه‌های اصلاح‌طلب، از اینکه رسانه‌ها و صداوسیما به بازخوانی‌های خاطرات هاشمی می‌پردازند، انتقاد و این کار را عقده‌گشایی توصیف کرد! وی نوشت: «به‌راستی ساختن برنامه از خاطرات سال 1370 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که بدون ظاهر‌سازی و پنهان‌کاری بیان شده است، آن هم در سال 1393 چه توجیه سیاسی، جز عقده‌گشایی دارد؟!»

   این دومین اعتراض به بازخوانی خاطرات هاشمی است. پیش از این نیز به‌دنبال تهیه فیلم مستند «من روحانی هستم» که در آن به خاطرات هاشمی درباره ماجرای مک‌فارلین استناد شده بود، مدعیان اصلاح‌طلبی به جای اعتراض به آقای هاشمی و یا نقد این خاطرات، به سازندگان این مستند حمله و فحاشی کردند!

   یادآور می‌شود هاشمی در خاطرات روز یکشنبه 30 تیر 1370 مصادف با تاسوعای حسینی نوشته است: «یک نفر چینی پیش‌بینی کرده است که ساعت هشت امروز زلزله‌ای به قدرت 6/8 ریشتر در تهران روی خواهد داد. آمدن ما به لتیان هم بی‌ارتباط با این نیست. گرچه خودم اصلاً قبول ندارم فقط به خاطر بچه‌ها آمدم. با هلی‌کوپتر به سد لتیان آمدیم. هوای خوبی دارد. عصر همراه بچه‌ها خواستم اسکی روی آب یاد بگیرم. کمی دنبال قایق کشیده شدم، بدنم آمادگی برای چنین ورزشی ندارد. گرچه آسان است.»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.