آغاز کار تحقیقاتی بنیاد شهید و پژوهشگاه علوم و معارف سردار سلیمانی

رئیس بنیاد شهید و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف سردار سلیمانی تفاهمنامه‌ای را در جهت آغاز کار تحقیقاتی به امضا رساندند.

هادی نیوز: مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران و پژوهشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرلشکر رحیم صفوی دستیار ویژه فرمانده کل قوا در امور نظامی امروز (دوشنبه) برگزار شد.

اوحدی اظهار داشت: اگر اقتدار معنوی در کشوری فراهم شد اقتدار اقتصادی نیز اتفاق می‌افتاد و امروز می‌بینید این اقتدار در حوزه نظامی به عالی‌ترین نقطه رسیده است. گام دوم بیانیه رهبر معظم انقلاب اتفاق نمی‌افتد مگر با اقتدار معنوی. این اقتدار با تقویت بستر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دست می‌آید. رهبر معظم انقلاب اسلامی از خودسازی سخت گفتند که شهدا نقطه کمال خودسازی بودند.

وی افزود: امضای این تفاهمنامه در هفت ماده ظرفیت بنیاد شهید را در اختیار پژوهشگاه سردار شهید سلیمانی قرار می‌دهد چراکه کار تحقیقاتی راهکار تحقق آرمان و ترویج مکتب سلیمانی است.

حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید نیز در اسن مراسم با اشاره به اقتدار امروز نظام اسلامی بیان کرد: روزی که فرزندان امام در مقابل تانک‌ها و بمب‌افکن‌های گوناگون ایستادند و با نارنجک به زیر تانک‌ رفتند آغاز این اقتدار معنوی شد. این اقتدار معنوی را امام (ره) شکوفا کرد، کار زینبی کرد و این پیام را به جهان داد که می‌تواند یک جوان ۱۳ ساله، امام امام باشد. این اقتدار معنوی را نوجوانی آغاز کرد، امام پرورش داد و هرچه این زحمت و سختی را ما متحمل شویم و کار زینبی را گسترش و تعمیم ببخشیم اقتدار معنوی را در عمق تاریخ نهادینه کرده‌ایم.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.