جانشین فرمانده ناجا:

حقوق شهروندی خط قرمز پلیس است/ دستی که قمه بلند می‌کند باید قطع شود

سردار رضایی با تأکید بر برخورد سخت پلیس با اراذل و اوباش گفت: دستانی که قمه بلند می‌کنند، باید قطع شود.

هادی نیوز: سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در حاشیه طرح امنیت عمومی (طرح اقتدار) با بیان اینکه نیروی انتظامی با روحیه انقلابی به اجرای قانون می‌پردازد، اظهار داشت: رعایت حقوق شهروندی خط قرمز پلیس است.

وی در ادامه تأکید کرد: پلیس با اراذل و اوباش و کسانی که آرامش خانواده‌ها را هدف قرار می‌دهند، به شدیدترین شکل برخورد می‌کند.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی موظف هستند در مواجهه با اراذلی و اوباشی که سلاح دارند، به آن‌ها ضربه بزنند. اراذل و اوباش بدانند که مملکت قانون و دستگاه قضا دارد.

سردار رضایی گفت: دستانی که قمه بلند می‌کنند، باید قطع شود و نیروی انتظامی با کسانی که امنیت را برهم می‌زنند با محافظه‌کاری برخورد نخواهد کرد.

وی تأکید کرد: این علف‌های هرز باید از بین بروند و دور انداخته شوند؛ این راهبرد ناجا با کسانی است که قانون را رعایت نمی‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: مردم از دستگاه‌های قضایی و انتظامی انتظار دارند که با اراذل و اوباش برخورد شود؛ همچنین دستگاه‌های قانون‌گذار باید قوانینی تصویب کنند که بازدارنده باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه برای آرامش کشور و تأمین امنیت لحظه‌شماری می‌کنیم، افزود: همان‌طور که قبل از انقلاب جلوی ضد انقلاب ایستادیم و در هشت سال دفاع مقدس در برابر رژیم بعثی ایستادگی کردیم، امروز هم نیروی انتظامی در جبهه مقاومت در برابر اراذل و اوباش با تمام توان ایستاده است.

وی عنوان کرد: امروز مأموران ناجا آموزش‌دیده و توجیه‌شده آماده هستند تا با هرگونه ناامنی مقابله کنند. ما نمی‌توانیم تحمل کنیم که چند تن از اراذل، آرامش کشور را بر هم بزنند و مزدور بیگانه شوند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز بخشی از اراذل و اوباش در فضای مجازی عرض‌ اندام می‌کنند، گفت: این کار خلاف است و در پلیس فتا و در فضای حقیقی در کل کشور با اراذل برخورد خواهد شد.

سردار رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر تأثیر راه‌اندازی قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش بیان کرد: امروز اراذل و اوباش دنبال سوراخ موش می‌گردند و طبق گزارش‌ها شرایط در کشور خوب است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال دیگر دفاع‌پرس درباره اصلاح قوانین گفت: برخی از قوانین باید اصلاح شوند و در این‌خصوص نمایندگان مجلس در کنار ناجا قرار دارند؛ ما هم به دنبال طرح لایحه‌ای هستیم که خلأهای قانونی را برطرف کنیم.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.