تاکتیک جدید جریان فتنه

کارگزاران رحم اجاره ای مشارکت و مجاهدین

این اقدام که جزء جدیدترین تاکتیک های فتنه گران به حساب می آید و با هدایت و نظارت هاشمی رفسنجانی و چهره هایی مانند کرباسچی در حال انجام است و محد خاتمی هم بر آن اشراف دارد.

کارگزاران رحم اجاره ای مشارکت و مجاهدین

قرابت زمانی به انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی احزاب من جمله کارگزاران را برآن داشته که بتوانند از فرصت باقی مانده به نفع خود استفاده و تصاحب کرسی های بهارستان را از آن خود کنند.

در این میان احزاب منحله و غیرقانونی چون مشارکت و مجاهدین نیز بستر ایجاد شده توسط کارگزاران را فرصت مغتنمی برای حضور پوششی خود  محسوب کرده اند و با پنهان شدن زیر چتر کارگزاران به فکر احیای مجدد  خود در صحنه سیاست هستند.

این احزاب که جزء سردمداران ایجاد فتنه 88 شناخته می شوند، امروز به این امر که ظهور آنها در سیاست و قدرت امری ناممکن است، اذعان دارند چون نه اقبال عمومی وجود دارد و نه قانون چنین اجازه ای به آنها می دهد، لذا کارگزاران را به مثابه رحم اجاره ای برای منفعت طلبی خود برگزیده اند.

این اقدام که جزء جدیدترین تاکتیک های فتنه گران به حساب می آید و با هدایت و نظارت هاشمی رفسنجانی و چهره هایی مانند کرباسچی در حال انجام است و محد خاتمی هم بر آن اشراف دارد ، در فضایی خاموش با حمایت لابی‌گری کارگزاران قصد فشار و تحمیل خود به دولت دارند که از این طریق بتوانند اهداف اپوزیسیونی خود را به نام کاگزاران در صحنه سیاست عملی کنند.

از سویی دیگرنیز کارگزاران قصد دارند فرصت طلبانه وارد میدان شده و در خلا حضور احزاب اصلاح طلب و همچنین احزاب نزدیک به دولت، بدنه اجتماعی او را تصاحب کند.

به هر حال آنچه که اهمیت دارد نگاه فرصت طلبانه احزاب به صحنه سیاست است چرا که این صحنه فرصت‌های زیادی برای اجرایی شدن اهداف حزبی و سیاسی خود که عمدتاً زاویه بزرگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، فراهم می کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.