سوءاستفاده پایگاه‌های خبری ضدانقلاب از یک آمار!

طی هفته گذشته، آماری در پایگاه خبری سازمان پزشکی قانونی ایران منتشر شده که میزان مراجعه درگیری‌ها به پزشک قانونی در طول هر ماه برای کشورمان را 50 هزار پرونده برشمرده است.

 

به گزارش سازمان پزشکی قانونی ایران، در دو ماهه نخست سال جاری، بیش از صد هزار تن به دلیل صدمات ناشی از نزاع و دعوای خیابانی، به مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور مراجعه کرده‌اند. پایگاه‌های خبری ضدانقلاب با انتشار گسترده این آمار و ارقام به نقل از پایگاه‌های داخلی، به دنبال بهره‌برداری‌های سیاسی خاص خود هستند.

 این پایگاه‌ها ضمن تحلیل‌های یک‌جانبه از این آمار، سعی دارند تا ایران را یک کشور ناامن جلوه دهند و علت اصلی این ناامنی‌ها را مشکلات اقتصادی بدانند.

پایگاه‌های خبری ضدنظام و معاند که همواره سعی در تخریب وجهه بین‌المللی ایران دارند، دلایل بروز این خشم مهار نشده(!) در بین شهروندان ایرانی را بیشتر ناشی از سه عامل سرخوردگی اجتماعی همچون بیکاری، فقر و نارضایتی جنسی، نداشتن تربیت و آموزش کنترل دانسته‌اند و جالب‌تر اینکه این پایگاه‌ها در ادامه، با گره زدن مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها، به دنبال برجسته کردن نتیجه تحریم‌ها بر روی اقتصاد ایران هستند.

 پیش از این هم پایگاه‌های ضدانقلاب با نشان دادن آماری جعلی و بدون مرجع، مردم ایران را افرادی سرخورده و غمگین معرفی کرده بودند. این آمار در حالی منتشر شده است که آمار قتل و کشتار در آمریکا و دیگر کشورهای غربی براساس آمارهای خودشان، در مقایسه با دیگر کشورها از جمله ایران بسیار بالا است.

 اگر این دلایل که پایگاه‌های خبری ضدانقلاب برای آمار نزاع در ایران نام برده‌اند، درست باشد، پس علت چند هزار قتل سالانه در آمریکا و کشورهای غربی چیست؟ روحی و اقتصادی را دارند! طی چند سال اخیر، هزاران نفر بر اثر تیراندازی در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند؛ آیا آن‌ها هم تحریم شده است و مشکلات اقتصادی دارد که آمار جرم و جنایت در آن زیاد شده است؟!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.