سمانه حسن‎خانی

اقتدار و بالندگی ملت بزرگ ایران در چله دوم انقلاب

اراده پولادین و حضور مستمر ملت بزرگ ایران در صحنه‎های مختلف کشور، مهر تضمین طول عمر انقلاب اسلامی شد تا امروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم و چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب را محقق سازیم.

هادی نیوز: اراده پولادین و حضور مستمر ملت بزرگ ایران در صحنه‎های مختلف کشور، مهر تضمین طول عمر انقلاب اسلامی شد تا امروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

تجلی فضایل انسانی و خروش انقلابی بزرگ ملت ایران در سایه تمدن کهن هفت هزار ساله خود دهه فجر انقلاب اسلامی را شکل داد که توانستند با تمسک به آموزه‌ها و ارزش‌های اسلام  و با محور قرار دادن استقلال همه جانبه از شرق و غرب و آزادی‌های معنوی در چهارچوب عقل و دین و در افق بلند اهداف و آرمان‌های والای خود، پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را بنا نهند و به الگوی الهام بخش همه ملت‌های آزاده منطقه و جهان تبدیل شوند.

ملت بزرگ ایران با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن فصل نوینی از معادلات سیاسی و فرهنگی را در دنیای معاصر رقم زدند؛ آنها برای حاکمیت اسلام و سرنگونی رژیم جنایتکار پهلوی با پایبندی به ارزش‌های الهی و به رغم تلاش های شیطانی معاندین و جبهه ضد انقلاب در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب حرکت کردند و امروز چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را محقق خواهند کرد.

۲۲ بهمن ۵۷ پایان سلطه استعمار و استبداد بود و امروز پیامی نو در بستر گام دوم انقلاب دارد که با تأسی از تدابیر امام و پیشوای انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای امیدوارتر و استوارتر از همیشه به سوی قله‌های رفیع عزت و عظمت و اقتدار، به پیش می‌رویم و در این راه، لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

ملت بزرگ ایران بیش از چهار دهه از حیات پربار انقلاب اسلامی، حماسه‌های ماندگاری را با غلبه بر بحران‌ها و تنگناها به خصوص شکست قدرت‌های مستکبر جهانی و در راس آنها آمریکای جهانخوار، رقم زده‌ است و تمام فشارها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان را به فرصت سازندگی تبدیل کرده است و به برکت آگاهی و مقاومت این ملت بزرگ هیچ مانع و سدی از جمله تحریم، فشار حداکثری و جنگ اقتصادی نمی‌تواند حرکت قطار انقلاب را متوقف سازد.

به دنبال جنگ اقتصادی دشمن با ملت بزرگ ایران امام خامنه‌ای در خطبه نماز جمعه 27 دی سال گذشته قوی شدن را به عنوان تنها راه پیش پای ملت ایران برای رهایی از دسیسه ها و توطئه های دشمن دانستند: «حالا باید چه کار کنیم؟ من در یک کلمه عرض می‌کنم: ملت عزیز ایران باید همتشان این باشد که قوی بشوند. تنها راه در پیش پای ملت ایران عبارت است از قوی شدن، باید تلاش کنیم قوی بشویم.»

و امروز مقاومت ملت ایران در برابر جنگ نابرابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی در سخنان رئیس مجلس نمود پیدا کرده است که در صحن علنی مجلس در روزهای اخیر گفت: «جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب خود آغازگر عصر جدید در جهان بود، همین حقیقت، واکنش ابرقدرت های شرق و غرب را برانگیخت تا فشارهای زیادی بر این کشور وارد کنند اما این مشکلات انقلاب اسلامی را متوقف نکرد؛ ما مزد قوی شدن بدون وابستگی خود را گرفته‌ایم و امروز ایرانی مستقل از چنبره قدرت این و آن داریم و در همین حال، طرح‌های موذیانه دشمنان را برهم زده و آنها را وادار به عقب‌نشینی کرده‌ایم؛ آنهایی که به دنبال فلج کردن ایران سربلند بودند، حالا یا فروپاشیده یا رو به افول هستند و اندیشه اشغال و کودتا را جز در مستندهای تاریخی، جای دیگری نمی‌توانند پیدا کنند.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.