آنچه خود داریم، زبیگانه تمنا نکنیم

. چرا افرادی تولید واکسن در داخل کشور را به سخره می گیرند؟ چرا به توانمندی دانشمندان ایرانی اعتماد نمی کنند؟ منبع شکل دهی افکار انها کجاست؟ BBC، VOA ،منوتو، ایران اینتر نشنال و یابازوهای تبلیغی سازمانهای جاسوسی دشمنان ایران؟

هادی نیوز:  جعفر اصلانی، استاد دانشگاه وفوق تخصص بیماریهای ریه طی یادداشتی نوشت: منحنی آمار مبتلایان وفوتی های کرونا را نگاه میکردم. به کشور آلمان که رسیدم دیدم آمار کلی فوتی های اعلامی به نزدیک ۶۰ هزار نفررسیده است ودرهفته های اخیر آمار فوتی ها به صدها نفر وبعضا به بیش از هزار نفر در روز هم رسیده است. ناگهان یاد مصاحبه ی زنده ی رئیس کل محترم نظام پزشکی کشوردر تلویزیون به مناسبت روز پزشک درشهریور ماه افتادم، که تلویحا با اشاره به موفقیت اولیه ی بعضی کشورها در کنترل کرونا(اشاره به کشور آلمان بود)،که باعث شده تلفات آنها به روزی چند نفر برسد، نحوه مدیریت کرونا در کشور ومسئولین کشور وبهداشت ودرمان را تخطئه فرمودند. هر چند این مسئولین از دوستان وهمفکران خودشان می باشند اما متعجبم که چرا اکنون ازضعف مدیریت مسئولین کشورهای اروپائی وآمریکا صحبتی نمی کنند،.

 این چه بلائی است که بعضی نخبگان کشور ،هرکاری که منشاء آن اروپا و امریکا یا بهتر است بگویم غرب باشد رابهترین می دانند وهر چه مربوط به کشور عزیزمان ایران باشد را تخطئه می کنند. نمی خواهم بگویم مسئولین کشور در ارتباط با اپیدمی کرونا خطا نداشته اند ، خیر، مسئولین بخصوص رئیس جمهور، که در ابتدای اپیدمی کرونا با بی تدبیری وپیروی از تئوری اپیدمی گله ای، که منشاءآن همان کشوری بود که در آن تحصیل کرده بود(انگلستان)،  با عدم اتخاذ تصمیمهای قاطع برای کنترل بیماری، باعث گسترش اپیدمی وضربات جبران ناپذیر به روند مهار کرونا گردید وانشالله یک زمانی در دادگاه این دنیا یا دنیای دیگر بایدپاسخگو باشد ، اما به تلاشهای انجام شده وموفقیتها ی حاصل شده هم منصفانه اذعان میکنیم.

 اخیرا دیدم ایشان در مورد واکسن کرونا از روی دلسوزی اظهار نظر کرده اند که خوراک بلند گوهای دشمنان قسم خورده کشور شده است. به نظر من حتی اگر بپذیریم که واکسن امریکائی  در کوتاه مدت وبلند مدت بدون عارضه است وحتی منکر آن باشیم که بعضی کشورها تزریق آن را متوقف کرده اند، باز هم کدام عاقل می پذیرد آمریکائی که نا جوانمردانه ازورود ماسک به کشور در ابتدای کرونا جلوگیری کرد ، واکسنی که خود شدیدا به آن نیاز دارد را به این راحتی در اختیار ما  بگذارد !.حتی اگر تعداد معدودی برای اهداف خاص سیاسی تبلیغی وحتی تجاری  با واسطه در اختیار کشور بگذارد، اولا به آن اعتمادی نیست ثانیا نه تنهامشکلی از کشور حل نخواهد کرد بلکه خود باعث بروز مشکل خواهد شد. چرا افرادی تولید واکسن در داخل کشور را به سخره می گیرند؟ چرا به توانمندی دانشمندان ایرانی اعتماد نمی کنند؟ منبع شکل دهی افکار انها کجاست؟ BBC،  VOA  ،منوتو، ایران  اینتر نشنال و یابازوهای تبلیغی سازمانهای جاسوسی دشمنان ایران؟

در هر حال بنده به عنوان کوچکترین عضو مجموعه بهداشت ودرمان کشور، به ایرانی بودن خود افتخار می کنم وهیچ گاه به دشمنانی که در۱۵۰ سال اخیر بیشترین ظلم ها رابه کشور عزیزم ایران کرده اند اعتماد نخواهم کرد وهمیشه با سوءظن به آنها نگاه میکنم.

به امید روزی که آنچه خود داریم را زبیگانه تمنا نکنیم.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.