برخورد نژادپرستانه صهیونیست‌ها با مخالفان جنگ

«گیدئون لیوی» مقاله‌نویس نشریه عبری‌زبان هاآرتص در مقاله‌ای با عنوان «اسرائیل بزرگ‌ترین دشمن خودش به شمار می‌آید» نوشت:...

 

«گیدئون لیوی» مقاله‌نویس نشریه عبری‌زبان هاآرتص در مقاله‌ای با عنوان «اسرائیل بزرگ‌ترین دشمن خودش به شمار می‌آید» نوشت: کشتاری فجیع در نوار غزه صورت می‌گیرد. باید همه از این واقعیت مطلع باشند. وی در حالی که ادعا کرد قصد دارد واقعیت ترس حاکم در سرزمین‌های اشغالی و جنایات رژیم صهیونیستی را به تصویر بکشد، از خائن خوانده شدن توسط سیاستمداران و تهدید شدنش توسط  صهیونیست‌ها خبر داد و در ادامه افزود: به‌سادگی بگویم آن‌ها نمی‌توانند مرا ساکت کنند و نمی‌توانند صدای مرا خاموش کنند. باید درباره وحشی‌گری جنگ بنویسم و در این باره راه را ادامه خواهم داد. باید درباره قتل‌عام وحشیانه افراد غیر مسلح و بی‌دفاع مطلب بنویسم. کشتاری فجیع در نوار غزه صورت می‌گیرد. باید همه از این واقعیت مطلع باشند. مشکل من نیستم، مشکل واقعی در این است که اسرائیلی که مدعی دموکراسی است، این دموکراسی‌اش به صورت کامل نابود شده است. این واقعیت را بعد از گذشت تنها یک ماه از جنگ درباره اسرائیل دریافتم. سال‌ها حکومت (رژیم) اسرائیل نژادپرستی را تبلیغ و ترویج کرده و عبارات نژادپرستانه بسیاری را در تل‌آویو رواج داده است. قانون‌گذاری‌هایی هم که اسرائیل تاکنون وضع کرده، کاملاً با اساس دموکراسی واقعی در تضاد است. تل‌آویو تبعیض نژادی را حتی علیه ‌اهالی فلسطینی نوار غزه هم دنبال می‌کند و هیچ معیاری را برای تحقق عدالت در این منطقه در نظر ندارد.  این تعصب و کج‌فهمی اسرائیل به یکباره به این صورت در برابر دیدگان ما منفجر شده است.

وی در ادامه نوشت: بسیاری از تندروهای منتسب به جناح راست افراطی بسیاری از مخالفان جنگ اسرائیل علیه اهالی نوار غزه را که در خیابان‌های مختلف تظاهرات کردند، سرکوب کرده‌اند، بسیاری از شهروندان اسرائیلی [شهرک‌نشینیان صهیونیست] به دلیل اعتراض به این جنگ از کار بیکار شده‌اند و حتی بسیاری از نویسندگان هم به دلیل انتقاد از این جنگ در صفحات فیس‌بوک، کارشان را از دست داده‌اند و هم‌اکنون صفحات ارتباطات اجتماعی تنها مملو از مطالب نژادپرستانه و جنگ‌طلبانه است و به صورت فوق‌العاده باید گفت هم‌اکنون ده‌ها هزار صفحه شخصی اسرائیلی در هوادارای از جنگ جولان می‌دهند.

تحلیل‌: یکی از مشکلات جدی این روزهای رژیم جلاد کودک‌کش، علنی شدن مخالفت افرادی مانند «لیوی» به ادامه آدم‌کشی صهیونیست‌ها است که می‌تواند به‌سرعت فضای سرزمین‌های اشغالی را در برگیرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.