حجت‌الاسلام حسن شجاعی

«تحریم اقتصادی»؛ اهرم آمریکا برای مایوس کردن مردم از انقلاب

آمریکا و متحدانش اعمال هرگونه تحریم اقتصادی علیه کشورمان را به دلیل مایوس و دلسرد کردن ملت نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دنبال می‌کنند.

هادی نیوز: دشمنان جهان اسلام و در راس تمام آنها دولتمردان آمریکایی، پیروزی انقلاب اسلامی را در تضاد با موجودیت خودشان می‌دانند؛ در واقع علت اصلی دشمنی و کینه‌ورزی آنها با ملت و کشورمان ریشه در ظهور انقلاب اسلامی دارد.

آمریکا و متحدانش اعمال هرگونه تحریم اقتصادی علیه کشورمان را به دلیل مایوس و دلسرد کردن ملت نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دنبال می‌کنند؛ چراکه انقلاب ما به پشتوانه مردم شکل گرفته است و در همین راستا بسیاری از شخصیت‌های حقوقی و حقیقی جمهوری اسلامی ایران را مورد تحریم‌های خود قرار می‌دهند. باید پذیرفت که بصیرت و لایت‌پذیری ملت ما، تمام فتنه‌انگیزی دشمنان را یکی پس از دیگری با شکست مواجه کرده است.

البته در کنار اعمال تحریم‌های غربی‌ها علیه ملت و کشورمان، برخی از ناکارآمدی‌های مدیریتی نیز در افزایش فشار اقتصادی بر ملت تاثیرگذار بوده؛ بنابراین در این شرایط سخت اقتصادی که دشمن با تمام توان در حال هجمه به ملت ایران است، اگر خدایی ناکرده میان مسئولان اختلافی به وجود بیاید یا بدتر از آن درگیری و نزاعی شکل بگیرد به مصلحت کشور نخواهد بود.

مسئولان کشور و به ویژه سران قوا باید از تمام توان خود و ظرفیت‌های بالقوه داخلی در جهت رفع مشکلات جاری کشور استفاده کنند و فارغ از توجه به غرب، راه حل تمام نابسمانی‌ها را در داخل جست‌وجو کنند؛ چراکه مسبب عمده نابسمانی‌های ملت، همان کشورهای غربی هستند که جزو دشمنان تراز اول جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند.

فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در همین راستاست؛ چراکه ایشان به درستی معتقد هستند که راهکار اصلی بهبود در امور ملت و کشور بهره‌مندی از داشته‌های داخلی و پرهیز از هرگونه تعامل با غرب است؛ چراکه کشورهای غربی هرگز خیر و صلاح ملت و کشور ما را نخواسته‌ و همواره در جهت تخریب ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی کوشیده‌اند.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.