رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج موفقیت‌های بزرگی را در عرصه علم و دانش رقم زده است

سردار سلیمانی با اشاره به توفیقات بزرگ بسیج در عرصه علم و دانش گفت: بسیج نقشه راه علمی را برای همکاری با مؤسسات عالی آموزش و مراکز آموزشی، طرح‌ریزی کرده است.

سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اولین رویداد «تا ثریا» که در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج توانسته تاکنون موفقیت‌های بزرگی را در عرصه علم و دانش رقم بزند.

وی افزود: برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی بسیج بر این اساس است که با توجه به استعداد‌های درخشان موجود در میان جوانان، نقشه راه علمی را برای همکاری با مؤسسات عالی آموزش و مراکز آموزشی به‌ویژه مبتنی بر خلق رویداد‌های بزرگ و مبتنی بر حل مسئله در کشور طرح‌ریزی کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این نقشه راه با هدف شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتن و شتاب دادن رویداد‌های بزرگ، به‌منظور حل مسائل کشور طراحی شده است تا در مسیر تبدیل علم به «علم نافذ» ایفای نقش کنند.

وی گفت: این نمایشگاه ایجاد شده است تا بخشی از توانایی‌های بزرگ و‌ با عظمت موجود در کشور را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهد و علاوه بر این، مشوقی هم برای تمام فعالان علم و فناوری در سطح کشور به‌ویژه در بسیج باشد.

سردار سلیمانی تأکید کرد: در گام دوم انقلاب باید مرز‌های دانش را فتح کنیم و این توانایی در میان جوانان کشورمان وجود دارد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.