افزایش ۵۱ درصدی تردد‌های بین استانی/ همکاری مردم با پلیس باعث کاهش جان باختگان حوادث رانندگی شد

سردار اشتری با اشاره به افزایش ۵۱ درصدی تردد‌های بین استانی گفت: امسال همکاری بیش از پیش مردم با پلیس و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی منجر به کاهش جان باختگان حوادث رانندگی شد.

سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور از افزایش ۵۱ درصدی تردد‌های بین استانی در طرح نوروزی امسال (۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱) خبر داد و اظهار داشت: همکاری بیش از پیش مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نتیجه‌ای ثمربخش به همراه داشت و منجر شد تلفات و جان باختگان حوادث رانندگی در نوروز امسال کاهش یابد.

وی با توصیه به مردم مبنی بر اینکه ساعات پایانی تعطیلات خود را با حوادث تلخ رقم نزنند و با حوصله و صبر رانندگی کنند، بیان داشت: امروز که مصادف با روز طبیعت است و مردم ما به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها می‌روند در کنارشان قطعا شاهد حضور همکاران ما خواهند بود که ماموریتشان تامین امنیت و آرامش می‌باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور ترافیک را در اکثر محور‌های مواصلاتی در سطح کشور سنگین و نیمه سنگین عنوان کرد و افزود: با وجود افزایش تردد‌ها ترافیک روان است و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

سردار اشتری در پایان یادآوری کرد: نوروز امسال نیز همچون سال‌های گذشته همکاران ما در حوزه انتظامی و راهور کنار مردم بودند به ویژه ماموران پلیس راهور تمام تلاششان را کردند تا تردد‌ها را تسهیل و تسریع کنند و رضایت مردم را جلب نمایند.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.