خبرهای خوشی درباره استخدام پرستاران در راه است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: درباره استخدام پرستاران پیشنهادهای مناسبی ارائه شد که نیاز به بررسی بیشتری دارد و در نشست های بعدی خبر خوشی را برای پرستاران پرتلاش و عزیز خواهیم داد.

هادی نیوز: نشست بررسی راهکارهای اجرایی قانون تعرفه‌گذاری پرستاری و رفع مشکلات پرستاران جوان، عصر امروز شنبه دهم اردیبهشت، به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و نمایندگان دستگاه‌های مربوطه از جمله وزارت بهداشت و درمان و سازمان‌های برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی کشور و نظام پرستاری برگزار شد.

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور  درباره نتایج این نشست گفت: به مناسبت روز پرستار مقام معظم رهبری درباره رفع مسایل این قشر دستور فرمودند و به دنبال آن رییس جمهور دستور ویژه به معاونت اجرایی داد و کارگروهی به همین منظور تشکیل شد.

وی افزود: در این کارگروه تصمیماتی برای پرداخت مطالبات پرستاران از  بخش نظام تعرفه گذاری برای سال ١٤٠٠ پیش بینی و قرار شد معادل سه ماه نسبت به اصلاح مطالبات آنها اقدام شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: با گزارشی که ارایه شده دو ماه از مطالبات آماده پرداخت است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت می کند و یک ماه از مطالبات باقی مانده هم از سوی سازمان برنامه بودجه مرتفع می شود.  

مرتضوی گفت: خوشبختانه اقدام خوبی که سازمان برنامه و بودجه و دولت انجام داد این بود که نیازهای پرستاران را درباره اصلاح ترمیم تعرفه های پرستاری در بودجه امسال  پیش بینی کردند و امروز گزارشی که داریم فقط نیاز به اصلاح آیین نامه است.

معاون رییس جمهوری درتکمیل این بخش از اظهارات گفت: قرار است وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه برنامه ای تنظیم کنند و  به دولت ارایه دهند.  

مرتضوی در پایان گفت: درباره استخدام پرستاران پیشنهادهای مناسبی ارایه شد که نیاز به بررسی بیشتری دارد و در نشست های بعدی خبر خوشی را برای پرستاران پرتلاش و عزیز خواهیم داد.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.