جریمه نقدی و تعلیق پروانه در انتظار مراکز معاینه فنی متخلف

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: به منظور اطمینان از صحت عملکرد فنی و ایمنی وسایل نقلیه نظارت بر مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سبک و سنگین و موتورسیکلت‌ها افزایش پیدا می‌کند. بنابراین در صورت مشاهده و احراز تخلف در مراکز یاد شده، جریمه نقدی و سپس تعلیق پروانه فعالیت در انتظار این مراکز خواهد بود.

هادی نیوز: عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  در تشریح نشست امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) این کمیسیون اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون  ادامه رسیدگی به لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت بود و نمایندگان اعضای کمیسیون و نماینده‌های دستگاه‌هایی نظیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راهور ناجا پیرامون موارد متخلف آن به بحث و بررسی پرداختند.

وی ادامه داد: 16 ماده از لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسیده است. یکی از مهترین مصوبات امروز کمیسیون عمران، تصویب ماده 14 لایحه مذکور در رابطه با نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی خودروهای سبک، سنگین و موتور سیکلت‌ها بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: به منظور اطمینان از صحت عملکرد فنی و ایمنی وسایل نقلیه و پایش کنترل آلاینده‌های هوا و صدا، نظارت بر مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سبک و سنگین و موتورسیکلت‌ها افزایش پیدا می‌کند. بنابراین در صورت مشاهده و احراز تخلف در مراکز یاد شده، جریمه نقدی و سپس تعلیق پروانه فعالیت در انتظار این مراکز خواهد بود.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.