امیر هادیان:

با تبیین دستاورد‌های فناورانه از سیاه‌نمایی جبهه استکبار ممانعت شود

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در حوزه باور‌ها و داشته‌های مادی، معنوی و توان دفاعی و بازدارندگی کشور، اطلاعات لازم در اختیار مردم قرار گیرد و با تبیین دستاورد‌های فناورانه از سیاه‌نمایی جبهه استکبار نیز ممانعت شود.

امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: در راستای ساخت تمدن نوین اسلامی، خانواده به‌ عنوان مهمترین رکن تشکیل‌دهنده جامعه نقش محوری دارد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ، اقتصاد، تاریخ، سیاست و... همه در ایجاد تمدن نوین اسلامی موثر هستند، افزود: در کنار تمام این مؤلفه‌های تمدن‌ساز، مهم‌ترین رکن خانواده است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر اینکه باید در راستای ایجاد خانواد‌ه‌ای سالم و متأثر از سبک زندگی قرآنی  تلاش کنیم، گفت: امروز خانواد‌ه‌های ما در معرض تهدید دشمنان هستند؛ از این‌رو باید در حوزه باور‌ها و پذیرش ارزش‌های مکتب اسلامی و داشته‌های مادی، معنوی و توان دفاعی و بازدارندگی کشور اطلاعات لازم در اختیار مردم قرار گیرد و با روشنگری و تبیین دستاورد‌های فناورانه از سیاه‌نمایی جبهه استکبار علیه کشور ممانعت شود.

امیر هادیان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی امروز با پشتوانه مردم عزیز و نیرو‌های مسلح از ۴۴ سال تهدیدات سخت و نرم دشمنان عبور کرده است و تلاش می‌کند تا با همین پشتوانه ملی و مردمی بستر شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) را ایجاد کند.

وی سپس با اشاره به مؤلفه‌های جنگ شناختی عنوان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی در بستر رسانه و فضای مجازی و با بهره‌گیری از شاخصه‌های جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال تسلط بر اذهان و افکار عمومی و تغییر سبک زندگی و شیوه رفتاری افراد در جامعه اسلامی هستند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: در این مدل جنگ دیگر نیازی به تصرف سرزمین کشور مقابل نیست، بلکه تنها کافی است دشمن کاری کند که مردم سرزمین مقابل، آن‌گونه که او می‌خواهد فکر و عمل کنند و این یعنی تغییر در هویت یک ملت که در صورت تحقق این تغییر می‌توان گفت دشمن به اهدافش رسیده است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.