راهپیمایی سراسری نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی انجام می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای، ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب و مرجعیت شیعه، نمازگزاران جمعه را به برگزاری راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته دعوت کرده است.

هادی نیوز: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب و مرجعیت شیعه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ. هُوَ الَّذی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدی‏ وَ دینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ (الصف ۸و۹)

اقدام مذبوحانه اردوگاه استکبار در اهانت و جسارت به مقدسات و مرجعیت دینی، بیانگر اوج عصبانیت، درماندگی و ناامیدی و نتیجه شکست‌های پی‌در‌پی غرب از ایستادگی و استواری ملتی هوشمند، مؤمن و معتقد به اسلام و ارزش‌های اسلامی و وفادار به ولی امر مسلمین است و این اقدامات موهن و ننگین که ریشه در خوی استکباری دنیای غرب و اندیشه‌های باطل آن‌ها دارد در طول تاریخ پر فراز و نشیب اسلام عزیز و انقلاب عظیم اسلامی به‌کرات دیده شده و نشان از ضعف و زبونی و بن‌بست تفکر و رنگ‌باختگی ارزش‌های فرهنگی کانون‌های فکر و اندیشه که از آبشخور جریانات استکباری و صهیونیستی ارتزاق می‌کنند، می‌باشد.

غرب امروز که در فلاکت بی‌هویتی قرار گرفته و منطق فکری و پایه‌های نظری آن‌ها سست و به پایان خط رسیده است، خط اهانت، تخریب و تحریف را تنها راه فرار و نجات خود در مواجه با جبهه حق قرار داده (وَلَقَدِ اسْتُهْزِئَ بِرُسُلٍ مِّن قَبْلِکَ فَحَاقَ بِالَّذِینَ سَخِرُواْ مِنْهُم مَّا کَانُواْ بِهِ یَسْتَهْزِؤونَ) غافل از آنکه اینگونه حرکات رذیلانه نه تنها نتیجه مثبتی برای آنان نخواهد داشت، بلکه تمامی مسلمانان و انسان‌های آزاده سراسر جهان این حرکت موهن، زشت و ننگین را جز زوال فکری غرب و درماندگی در مقابل منطق علمی و عملی بزرگمردی حکیم که با هدایت و رهبری داهیانه خود تمام قدرت غرب را به چالش کشیده است، تلقی نخواهند کرد.

اینگونه اقدامات فاقد ارزش و بی‌هویت احساسات پاک آزادیخواهان سراسر جهان را جریحه‌دار ساخته و در روابط بین‌المللی مسلمانان با رژیم فرانسه تأثیر‌گذار خواهد بود و تداعی‌کننده خوی استکباری مستکبران با ادبیاتی نوین برای خود برتربینی و بی‌حرمتی به دیگران است که تبعات و عواقب آن برای این کشور و حامیان این حرکت زشت، سنگین و قاطع خواهد بود.

اقدام سخیف، زشت و ذلالت‌بار سیاه‌نامه منفور نشریه‌ فرانسوی «شارلی ابدو» خشم انقلابی اقشار مختلف ملت بزرگ ایران را  که عاشقانه جایگاه رفیع مرجعیت را تکیه‌گاه محکم و حبل‌المتین گذر از فراز و فرودها و گردنه‌های پر پیچ و خم گذشته و آینده نظام اسلامی خود می‌دانند برانگیخته؛ خواستار برگزاری راهپیمایی و محکومیت این اقدام پلید اردوگاه استکبار شدند.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی ملت عزیز و آزاده ایران اسلامی دعوت می‌کند تا در راهپیمایی که بعد از اقامه نماز جمعه 23 دیماه 1401 در سراسر کشور برگزار می‌شود، شرکت کرده، خشم و انزجار خویش را از این اقدام نشریه مبتذل به نمایش گذاشته و دخالت‌های کشور فرانسه و دیگر کشورهای غربی را در امور داخلی ایران محکوم نمایند.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.