کاربران پاسخ توهین منوتو به مقدسات را دادند

پست توهین‌آمیز شبکه منوتو در شب اول محرم با پاسخ کاربران و مخاطبان روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  از شایعه تا واقعیت: رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان هرساله و همزمان با عزاداری‌های محرم، حملات و هجمه‌های خود را به این مراسم شدت می‌دهند. اوج این شیطنت‌ها را در محرم‌های کرونایی شاهد بودیم.

اما امسال منوتو در همان شب اول محرمفیلم کوتاهی را منتشر کرد که با واکنش‌های گسترده در فضای مجازی نیز همراه بود. درحالی که تمام ایران عزادار امام حسین(ع) است منوتو در این فیلم با توهین به مقدسات ایرانیان به نقل از فرد داخل فیلم نوشته: «عزاداری میکنن برای کسانی که هیچ ربطی به ما ندارن».

این موضوع حتی با واکنش مخاطبان منوتو روبرو شد و کاربران در بخش نظرات عشق و علاقه خود را به امام حسین(ع) به اشتراک گذاشتند.

واقعیت این است که علاوه مسلمانانی که برای نوه پیامبر اکرم(ص) عزاداری می‌کنند، بسیاری از پیروان و پیشروان ادیان الهی نیز برای امام حسین(ع) در سوگ می‌نشینند اما همیشه عده‌ معدودی هستند که به مقدسات توهین می‌کنند؛ به عنوان نمونه یا در سوئد قرآن آتش می زنند، یا در خیابان‌های تهران به شعائر حسینی توهین می‌کنند یا مانند بهاییان مشغول در شبکه منوتو اعتقادات را زیر سوال می‌برند.

افرادی که به شعائر حسینی توهین کرده بودند، دستگیر شدند

منوتو همپای دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای معاند در حالی عزاداری سیدالشهدا را زیر سوال می‌برند که در زمان فوت ملکه انگلیس، همه مجریان سیاه‌پوش در تلویزیون ظاهر شدند.

سیاه پوش شدن مجریان بی بی سی فارسی در زمان فوت ملکه

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.