تعداد جانباختگان ریزش ساختمان‌ در تهران به ۳ نفر رسید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تاکنون پنج نفر زنده از زیر آوار ریزش ساختمان‌ها در تهران خارج شدند و تعداد جانباختگان نیز به سه نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا :  از پایگاه خبری شهر، سیدجلال ملکی از افزایش تعداد کشته‌ها این حادثه به سه نفر خبر داد و افزود: همه این پنج نفر فرد خارج شده از زیر آوار در این ساختمان‌ها به مراکز درمانی منتقل شدند و حال هیچ کدام وخیم نیست.

وی ادامه داد: ساعت ۱۲:۲۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه چند ساختمان نیمه کاره در خلازیر شهرک احمدیه واقع در منطقه ۱۹ ریزش کرده است که در پی آن چندین نفر به گفته شاهدین زیر آوار هستند.

ملکی اضافه کرد: اکنون ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه چند دستگاه جرثقیل و لودر در محل مستقر شده‌اند. عوامل ستاد بحران، هلال احمر و شهرداری نیز در صحنه حضور دارند.

وی گفت: تا ساعاتی پیش ۲ نفر از زیر آوار خارج شدند که دقایقی پیش با بیرون آوردن سه نفر دیگر، آمار افرادی که زیر آوار بیرون آماده اند به ۵ نفر رسید.

براساس آخرین آمار، تاکنون پیکر سرگرد حسین اسماعیلی نیروی پایگاه دهم پلیس و سرهنگ یزدان سلیمان‌آبادی رئیس پایگاه دهم از زیر آوار بیرون کشیده شد.

۲ نفر همچنان مفقود هستند
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی‌ و خدمات ایمنی شهرداری تهران از افزایش تعداد کشته‌شدگان حادثه ریزش ساختمان در شهرک احمدیه به سه نفر خبر داد و گفت: ۲ نفر از جان باختگان از نیروهای پلیس بودند، یک نفر دیگر مردی سالخورده بود که دقایقی پیش از زیر آوار بیرون کشیده شد.

قدرت‌الله محمدی با اشاره به کشته شدن سه نفر در حادثه ریزش ساختمان در شهرک احمدیه اعلام کرد: دو نفر به صورت زنده از زیر آوار خارج شدند و سه نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی با اعلام اینکه دو نفر هنوز مفقود هستند، یادآور شد: این دو نفر از نیروهای سامانه ۱۳۷ هستند. جست‌وجو برای یافتن مفقودین همچنان ادامه دارد، از شهروندان حاضر در محدوده تقاضا داریم که به دلیل ناایمن بودن شرایط ساختمان‌های موجود از محل دوری کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.