شهید جهانگیر جهازی در مراسم ختم برادر شهیدش پایان پیام/

شهید محمد جهانگیری دومین شهید حادثه تروریستی ۲۲ مرداد حرم حضرت شاهچراغ(ع)، یکی از فعالین گروههای جهادی خدمت رسانی در نقاط محروم استان فارس بود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  شهید محمد جهانگیری دومین شهید حادثه تروریستی  ۲۲ مرداد از مدافعین حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و یکی از فعالین گروههای جهادی خدمت رسانی در نقاط محروم استان فارس بود.

شهید محمد جهانگیری متولد ۲ بهمن سال ۱۳۷۶ شهرستان مرودشت بود. پدرش کارمند کارخانه آزمایش بود. وی از کودکی به مسجد و نماز جماعت علاقمند شد و همین موضوع موجب شد در نوجوانی و جوانی به عنوان یکی از فعالین فرهنگی پایگاه حمزه سیدالشهدای مسجد امام رضا(ع) شهرستان مرودشت شناخته و معرفی شود.

فعالیت وی در هیئات مذهبی و خدمت در مراسم عزاداری امام حسین(ع) فقط مختص شهرستان مرودشت نبود چرا که محمد جهانگیری در سال های گذشته یکی از فعالین و چهره های نام آشنای موکب های باب الحوائج و شهید جابر شهرستان مرودشت در مسیر پیاده روی اربعین بود و هر آنچه در توان داشت در مسیر عشق به سرور شهیدان امام حسین(ع) در طبق اخلاص گذاشته بود.

وی در دانشگاه نیز در رشته کاردانی عمران و کارشناسی حسابداری تحصیل کرد. آشنایی و فعالیت او در کارهای عمرانی و فنی باعث شد خیلی زود جذب گروههای جهادی خدمت رسانی به محرومین جامعه شود و در نقاط کم برخوردار شهر یا روستا از جوشکاری گرفته تا هر خدمتی که می توانست انجام می داد.

سال ۱۳۹۹ ازدواج کرد و مدتی بعد در گردان امام علی(ع) مشغول به خدمت شد. خدمت به اهل بیت(علیهم السلام) و حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) یکی از بزرگترین افتخارات او در زندگی بود و ۲۲ مرداد نیز در راه دفاع از حریم حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) توسط دشمن تکفیری به شهادت رسید و برای همیشه نامش در تاریخ جاودانه شد.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.