سردار محمدباقر رنجبر فرمانده و پیشکسوت دفاع مقدس آسمانی شد

سردار محمدباقر رنجبر رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و مسئول امور پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :  سردار محمدباقر رنجبر، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و مسئول امور پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس به همرزمان شهیدش پیوست. 

️تشییع پیکر سردار محمدباقر رنجبر روز شنبه 25 شهریورماه از ساعت 9 صبح در حرم سید علا الدین حسین آستانه علیه السلام به طرف گلزار شهدای مهدی‌آباد قصرالدشت برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم بزرگداشت دوشنبه 27 شهریورماه از ساعت 15.30 تا 17 در حسینه عاشقان ثارالله علیه السلام واقع در بلوار پاسداران برگزار می‌شود.

شهردار شیراز با صدور پیامی عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار محمدباقر رنجبر از موسسین نهاد مقدس بسیج در استان فارس و از فرماندهان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر محمد حسن اسدی به شرح زیر است

روح بلند سردار رشید سپاه اسلام حاج محمدباقر رنجبر به همرزمان شهیدش پیوست.

مجاهدت‌های آن سردار بی‌ادعا و فرمانده دلاور دوران دفاع مقدس هیچ گاه از یاد و خاطره مردم ولایتمدار و شهیدپرور شیراز و استان فارس، دوستان، همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نخواهد رفت.

زندگی پر خیر و برکت وی همواره سراسر از تلاش خالصانه در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، اطاعت از ولایت‌فقیه و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و در این راه کارنامه درخشانی برای همیشه به یادگار گذاشت.

اینجانب به نمایندگی از آحاد کارکنان شهرداری شیراز عروج سردار رشید سپاه اسلام را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، همرزمان و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض کرده، برای او علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان صبر از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.