به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس برگزار می‌شود؛

برگزاری نمایشگاه «از دفاع مقدس تا خدمت مقدس» در گلستان/ برگزاری همایش نقش زنان در «جنگ سخت دیروز و جنگ نرم امروز»

فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری نمایشگاه «از دفاع مقدس تا خدمت مقدس» به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از خبرگزاری زنان نیوز :  از گلستان، سردار علی ملک شاهکویی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهل و سومین سالروز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه «از دفاع مقدس تا خدمت مقدس» در تاریخ یکم مهرماه در شهرستان آق قلا برگزار می‌شود.
وی هشت سال دفاع مقدس را مظهر حماسه، معنویت و دینداری برشمرد و تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس مظهر ناموس پرستی، آرمان خواهی، ایثار، از خود گذشتگی، ناموس پرستی و میهن دوستی است.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه شعار امسال «ما متحدیم» است، گفت: دشمن آمده بود کشور ایران را به پنج کشور کوچک تبدیل کند با تدبیر و حکمت حضرت آقا و ایستادگی ملت عزیز ایران این اتفاق نیافتد ما متحدیم و دشمنان کور خواندند کشور ما را نابود کنند.
ملک‌شاهکویی افزود: آمریکا سطح خودش را با دلخوش کردن به خانم علینژاد بسیار کاهش داد دشمنان آمده بودند انقلاب اسلامی ایران را تا آذر 1401 سرنگون کنند اما شتر در خواب بیند پنبه دانه.
فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری 3 هزار و 621 برنامه عمومی و تخصصی در سطح استان خبر داد و گفت: تعداد 377 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در سطح استان گلستان برگزار می‌شود که از عمده‌ترین برنامه‌ها می‌توان به دیدار پیشکسوتان جهاد و شهادت که به صورت تصویری با مقام معظم رهبری در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان اشاره کرد.
وی از برگزاری رژه نیروهای مسلح در گلستان خبر داد و تصریح کرد: از برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توان به برگزاری مراسم تجلیل از مدافعان دیروز، میراث‌های ماندگار امروز، برگزاری گشت‌های محله محور، میز خدمت، دیدار با خانواده‌های شهدا و زنگ ایثار و مقاومت اشاره کرد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان از اعزام راویان دفاع مقدس و مکتب «شهید سلیمانی» به مدارس و دانشگاه‌های گلستان خبر داد و ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به برگزاری یادواره شهدای قشری، خانگی، شهرستانی و آبرومحله در طول هفته دفاع مقدس اشاره کرد همچنین دیدار با رزمندگان و پیشکسوتان هنرمند، دیدار با خانواده‌های مدافعان سلامت ارتش و دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان نام برد.
ملک شاهکویی از برگزاری رزمایش کمک‌ مومنانه و کمک به اقشار محروم در هفته دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع‌مقدس، یادواره شهدای زن، همایش نقش زنان در «جنگ سخت دیروز و جنگ نرم امروز» از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.