بیش از 70 درصد شهدای فلسطینی را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند

معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور بر لزوم شکست رژیم کودک‌کش اسرائیل تاکید کرد و گفت: بیش از 70 درصد شهدای فلسطینی را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از خبرگزاری زنان ایران   از گلستان، امیرعلی ملک «معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور» پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ مادرانه که در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد: بیش از 70 درصد شهدای فلسطینی را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.
وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی رفتنی است، تصریح کرد: جبهه مقاومت با عملیات بزرگ طوفان الاقصی ضربه مهلکی بر رژیم کودک‌کش اسرائیل زدند و به تعبیر مقام معظم رهبری یک شکست غیرقابل ترمیم بود.
معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور ابراز کرد: پدافند غیرعامل یک دفاع بدون سلاح است و بدون استفاده از سلاح از زیرساخت‌ها محافظت می‌کند.
ملک خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل مصونیت بخشی و حفاظت از کشور و صیانت از مردم در برابر تهدیدات و جنگهای ترکیبی دشمن را برعهده دارد.
وی افزود: دشمن قسم خورده ایران امروزه جنگها را به لایه‌های خاکستری پیش بردند بدون شک برای دفاع نیاز به یک آرایش جنگی قوی داریم و این جزو وظایف مهم سازمان پدافند غیرعامل است.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.