حضور فرماندهان سنتکام و نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش آمریکا در قرارگاه زیرزمینی در تل‌آویو برای هدایت جنگ

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: اطلاعات ما نشان می‌دهد که فرماندهان سنتکام و نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش آمریکا در قرارگاه زیرزمینی در تل‌آویو کنار فرماندهان صهیونیستی به هدایت تهاجم وحشیانه آن‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین می‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :  سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع فرماندهان، معاونان و مسئولان فراجا با بیان اینکه اهمیت و سنگینی بار مسئولیت هر سازمانی در نیرو‌های مسلح به اهمیت مأموریت و وظایفی است که در کشور به‌عهده دارد، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی بار مسئولیت سنگین امنیت را در پهنه وسیع جغرافیایی کشور عزیز ایران بر دوش دارد و فرماندهان فداکار و مجاهد انتظامی با غلبه بر چالش‌ها به اجرای مأموریت‌های خود می‌پردازند و تلاش دارند نقش اجتماعی و مردمی خود در برقراری امنیت در شأن ملت بزرگ ایران را به‌خوبی به انجام رسانند.

 

سرلشکر رشید با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های قدرت یک دستگاه امنیتی انتظامی همانند فرماندهی انتظامی از نظر امنیتی، مدیریت اغتشاشات است، افزود: اغتشاشگران با حمایت کامل قدرت‌های استکباری در توهم ایجاد بی‌ثباتی در پاییز سال گذشته اقدام به تخریب خیابانی و حمله به کارکنان فداکار پلیس کردند. فرماندهان و کارکنان فداکار انتظامی با مظلومیت و اقتدار و با مدیریت عالی بحران امنیتی، از این آزمون دشوار فائق بیرون آمدند و شهدای عزیزی تقدیم کردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) گفت: امروز خائنانی که در خارج و تحت حمایت دولتمردان جنایتکار قدرت‌های استکباری وعده‌های پوچ و توهم‌آمیز می‌دادند، احساس شرمندگی، سرافکندگی و شکست می‌کنند.

وی اضافه کرد: قدرت برقراری امنیت از سوی فرماندهی انتظامی مقتدر ایران اسلامی بر گوش مزدوران و خائنین به ایران سیلی‌های سختی نواخته است و ملت شریف ایران با حمایت از نظام جمهوری اسلامی، تحت رهبری امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی) کنار فرماندهی انتظامی تهدیدات و چالش‌های امنیتی را مدیریت کردند و این موضوع بیش از گذشته روشن شد که قدرت مستقر در ایران، ریشه در باور‌های اعتقادی، دینی، انقلابی، سیاسی و تمدنی ملت ایران دارد.

رشید تصریح کرد: فرماندهی انتظامی نیز با ایستادگی در برابر ناامنی‌ها و بی‌ثباتی، دشمن را در باورهایش شکست داد و قدرت آن سازمان در برقراری امنیت اجتماعی و فردی موجب اطمینان خاطر مردم شریف ایران برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در زندگی کنونی و آینده آن‌ها خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) با ارزیابی و تحلیل تجاوزات وحشیانه و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی‌دفاع فلسطین ابراز کرد: اطلاعات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که فرماندهان سنتکام و نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش آمریکا در قرارگاه زیرزمینی در تل‌آویو کنار فرماندهان جنایتکار رژیم صهیونیستی به هدایت تهاجم وحشیانه آن‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین می‌پردازند.

وی تأکید کرد: این امر نشان می‌دهد اقدامات آمریکا با ادعای محدود نگه‌داشتن جنگ در منطقه با توجه به ارسال هزاران بمب و موشک ویرانگر به فلسطین اشغالی و هدایت و حمایت‌های میدانی هرگز همخوانی ندارد و نشانه نفاق و دورویی دولت استکباری آمریکاست.

رشید در پایان خاطرنشان کرد: یاری خداوند بزرگ، مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین کنار رزمندگان و فرماندهان شجاع و باتدبیر حماس و جهاد اسلامی چیزی جز شکست عاید رژیم صهیونیستی و آمریکا نخواهد کرد.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.