سردار جوانی: رژیم صهیونیستی می‌داند پایان جنگ، پایان کار‌ آنهاست

معاون امور سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه طوفان الاقصی خانه عنکبوت را به هم ریخت، گفت: کابینه حقوقی و فعلی رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد جنگ را پایان دهد زیرا می‌دانند پایان جنگ برابر با پایان کار آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  سردار یدالله جوانی، معاون امور سیاسی سپاه پاسداران شامگاه امروز در شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی در تالار جمهوری اسلامی اظهار کرد: جهاد تبیین طبق فرمایش رهبری هنوز به خوبی اجرا نشده است؛ جهاد موضوعی است که اگر کوتاهی شود آسیب‌زن خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه جهاد یعنی مبارزه با دشمن گفت: دفاع مقدس خود یک جهاد بود که یک وجب از خاک ایران از وطن جدا نشو و الآن با افتخار از آن یاد می‌کنیم در حالیکه دشمن همه کار کرد تا انقلاب ساقط شود. 

سردار جوانی گفت: واژه‌های فتح خیابان، انقلاب جدید و هزاران واژه‌های دیگر در سال‌های گذشته از سوی دشمن مطرح شدند؛ به طوریکه بایدن، رئیس جمهور آمریکا علنا گفت ما ایران را آزاد می‌کنیم و اپوزیسیون‌ها هم چنین چیزهایی را مطرح کرده و می‌کنند. 

دشمن با جنگ شناختی به تصرف ذهن مردم می‌پردازد/ فضای مجازی جای خادم و خائن را در ذهن‌ها عوض می‌کند

وی بیان کرد: دشمن با جنگ شناختی به تصرف دل و ذهن مردم می‌پردازد؛ مهرماه سال گذشته سپاه حضرت رسول اکرم تعدادی از تخریب کنندگان را دستگیر کرد؛ از یکی از اینها سووال شد که چرا اینکارها را کردید، گفت می‌خواهیم جمهوری اسلامی نباشد؛ اصلا یک هشتگ نه به جمهوری اسلامی را هم ایجاد کرده بودند. دوباره از او سوال شد که حال جمهوری اسلامی ایران نباشد، تو می‌خواهی چه کسی باشد؟ کمی فکر کرد و گفت که همین رضا پهلوی بیاید خوب است! باز سوال کردند از کجا می‌دانی آن فرد بیاید خوب است؟ جواب داد که می‌گویند در زمان شاه همه چیز خوب بود و گرانی کم بود!

معاون امور سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: خیلی جای تاسف است که برخی جوانان ما انقلاب را که همه دنیا برای داشتن آن و رهبرش غبطه می‌خورند را نمی‌بینند! این کار فضای مجازی است که جای خادم و خائن را در ذهن عوض می‌کند. 

 

دشمن اینک با قدرت واقعی ایران در واقعیت آشنا می‌شود

سردار جوانی متذکر شد: دشمن علنا رفتن جمهوری اسلامی را در فضای مجازی طراحی و ترسیم کرده بود اما با قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران در واقعیت آشنا شدند. 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال فریب است، افزود: امید است با این طرح ملی جهاد تبیین به کمک همه دستگاه‌ها و سپاه به محوریت استانداری آذربایجان‌شرقی این جهاد تبیین را اجرا کرد. 

معاون امور سیاسی سپاه پاسداران گفت: هر کسی در حیطه و محدوده خود باید به این موضوع اهتمام بورزد. 

 

انتخابات ضعیف برگزار شود دشمن طمع می‌کند

وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: در سپاه پاسداران به عنوان مجموعه در حاکمیت رفتار حزبی و گروهی و سوگیری به نفع یا له وجود ندارد اما همه وظیفه دارند در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند، مخصوصا در شرایطی که دشمن احساس می‌کند در انتخابات مختصاتی وجود دارد و می‌تواند از این راه به مردم ضربه بزند، از این‌رو حضور مهم است. 

سردار جوانی گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخابات ضعیف برگزار شود، دشمن طمع کرده و فشار وارد می‌کند؛ اگر من به عنوان سپاهی در مورد انتخابات حرف می‌زنم به خاطر این است که انتخابات به امنیت و نگاه آتی کشور مربوط است چراکه یک موضوع مهم در کشور بوده و نباید غفلت کرد.

انتخابات مظهر قدرت مردم است

وی خاطرنشان کرد: دشمن همواره تلاش کرده به مردم القا کند حاکمیت تضعیف شده لذا انتخابات یک مقوله آمار و ارقامی است که با مشارکت بیشتر می‌توان قدرت و میزان رغبت مردم را نشان داد و به عبارت دیگر انتخابات مظهر قدرت مردم است. 

راهبردهای انتخابات از منظر امام خامنه‌ای

معاون امور سیاسی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه مشارکت، سلامت رقابت و امنیت  راهبردهای انتخابات از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن می‌خواست تا در سالگرد این اغتشاشات دوباره کارهایی بکند و کشور را تا موقع انتخابات با درگیری و اختلالاتی روبرو کند که هیچ کاری نتوانست انجام دهد.

وی افزود: مثلا دشمنان فوت یک خانم آن هم به  دلیل بیماری را دال بر ظالم بودن حاکمیت نشان می‌دادند و حتی بعد از آن هم می‌خواستند دوباره کشته سازی کنند ولی چهره اصلی آنها رو شد.

سردار جوانی بیان داشت: اگر ما کار و تلاش کنیم تا راهبردهای رهبری پیش رود و انتخابات ما به عنوان انتخابات رقابتی و سالم و امن دیده شود،مشارکت هم بالا باشد قطعا دشمن باز شکست را خواهد چشید. 

وی ادامه داد: اخیرا یک انتخابات در آمریکا رخ داد که فقط ۳۰ درصد مردم شرکت کرده بودند و مابقی اصلا خبر نداشتند و واقعا هم برای جهان مهم نبود ولی شما فکر کنید یک انتخابات در سطح حتی کوچک در ایران اگر باشد چقدر برای دشمن مهم است چه برسد به انتخابات مجلس و غیره. 

انتخابات میزان پشتوانه سرمایه نظام را می‌سنجد

سردار جوانی اذعان داشت: انتخابات میزان پشتوانه سرمایه نظام را می‌سنجد از این رو مشارکت در انتخابات برای دشمن بسیار اهمیت دارد. 

معاون امور سیاسی سپاه بیان داشت: دشمن تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا اجازه ندهد آنهایی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند، تصمیم بگیرند. 

وی افزود: در انتخابات شبکه مجازی و ماهواره‌ای تمام تلاش خود را خواهند کرد که انتخابات به شکل خوبی برگزار نشود.

 

 

 

حضرت آقا تمام نقش‌های دشمنان را نقش برآب کردند

سردار جوانی خاطرنشان کرد: سال گذشته دشمنان ما یکسری طراحی‌هایی علیه کشور داشتند که حضرت آقا تمام برنامه‌های دشمنان را جزء به جزء توضیح دادند و برنامه‌هایشان را نقش بر آب کردند. 

وی ادامه داد: از اعلام رسمی جان بولتون مبنی بر اینکه مردم ایران حق دارند تا سلاح در دست داشته باشند تا کشفیات انواع سلاح‌ها در ایران و جاهای مختلف نشان از نقشه تمام عیار دشمن داشت تا بتوانند کشته سازی کنند، اما همه نتایج را دیدند!

معاون امور سیاسی سپاه گفت: مردم در فضای حقیقی پایبند به نظام اسلامی هستند و هیچ کسی در فضای حقیقی دوست نداشت تا کشور تکه تکه شود؛ فقط گلایه‌هایی در مورد گرانی و اقتصاد بوده و هست که دشمن هم از این سواستفاده می‌کند. 

طوفان الاقصی دوباره دوراندیشی حضرت آقا درباره رژیم صهیونیستی نشان داد

وی در ادامه با بیان اینکه حضرت آقا نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی و غیره نگاه‌هایی دارند که در برهه‌ای از زمان تعداد معدود افرادی می‌گفتند که این نگاه نادرست است، گفت: رهبر انقلاب فرمودند که رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده از بین خواهد رفت و اتفاق ۷ اکتبر( طوفان الاقصی) نشان داد که رژیم صهیونیستی دیگر نابودشدنی و پایان‌پذیر است و آنهایی که یک زمان به حرف رهبری اعتماد نداشتند الآن به این نتیجه رسیدند. 

سردار جوانی ابراز کرد: در طوفان الاقصی، غرب‌ برای حمایت و تجهیز رژیم غاصب سراسیمه شد زیرا خودشان هم دیگر می‌دانند شاید همین الآن این فروپاشی انجام شده است.

طوفان الاقصی خانه عنکبوت را به هم ریخت

وی افزود: یک زمان صهیونیستی کشته می‌شد، یا اسیر می‌شد شوک به آنها وارد می‌شد چراکه  موضوع امنیت، رفاه و اقتصاد، تجارت و نظام لیبرال دموکراسی جزو اهداف صهیون‌ها در ایجاد شهرک‌نشینی بود اما این طوفان‌الاقصی خانه عنکبوت را به هم ریخت.

معاون امور سیاسی سپاه گفت: ایجاد موانع و دپوهای خاکی، سیم‌های خاردار سنسوردار، دیوارهای بتنی، چاه‌های تشخیص تونل با سنسور حساس و هواپیمای گشت شناسایی چیزهایی هستند که دورتا دور رژیم صهیونیستی بنا شده است ولی طوفان الاقصی از همه آنها عبور کرد و بالای سر یکی از فرماندهان ارتش آنها در خواب رفت و بیش از 200 اسیر گرفت.

وی بیان داشت: طوفان‌الاقصی غزه طوفانی بزرگتر از جغرافیایی غزه برای دشمن ایجاد کرد به گونه‌ای که جهان را دربرگرفت و  شاهد هستین که جمعیت‌های چند صد هزار نفری در کشورهای مختلف را در حمایت از مردم غزه به راه انداخت. 

سردار جوانی با اشاره بر اینکه نتانیاهو ادعا داشت غزه را نابود کرده و همه جا را به خاک و خون می‌کشد، چراکه طعم شکست هیچ جوره برایشان قابل هضم نیست، گفت: طبق آمار به دست آمده این خونخوار، بیش از ۲۵ هزار تن بمب بر سر مردم غزه ریخته است. 

علت انجام عملیات طوفان الاقصی

وی گفت: شبهه‎‌ای ایجاد شده است که چرا حماس این کار را کرد و برخی‌ها هم می‌گویند رژیم صهیونیستی در حال دفاع از خودش است؛ باید به این افراد جواب داد که کاری که حماس کرد یک کار دفاعی نسبت به  حملات ۷۵ سال رژیم صهیونیستی بوده است و صدالبته کاری پیش‌دستانه. 

معاون امور سیاسی سپاه یادآور شد: در جنگ ۲۲ روزه بیش از ۷ هزار غزه‌ای شهید و مجروح شدند. اینها را باید مردم دنیا بدانند و آگاه باشند که غزه به ستوه آمده است. 

رژیم صهیونیستی مقاومت در فلسطین را برنمی‎‌تابد

وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی مقاومت در فلسطین را برنمی‎‌تابد و همیشه می‌گوید فلسطینی یا باید بمیرد و یا باید تسلیم شود. 

سردار جوانی گفت: طبق اطلاعات به دست آمده یک میلیون و ۲۰۰ نفر از سرزمین‌‌های اشغالی و صدها نفر از شهرک‌هانشینان از سکونتگاه خود خارج شده‌اند و این یک نوع فرار است و نشان می‌دهد این سرزمین متعلق به چه کسی است!

وی افزود: در حالی که مردم غزه معتقدند تحت هر شرایطی در وطن خویش، خواهند ماند و کشته خواهند شد اما آنجا را ترک نخواهند کرد.

سردار جوانی با اشاره به اینکه صهیون‌ها اینک به ادعای خود به جنگ زمینی روی آوردند در حالی که در این بخش نیز با شکست روبه‌رو هستند، گفت: یک زمانی زدن یک تانک رژیم صهیونیستی کار بزرگی بود ولی در حال حاضر به شکل‌های مختلف بیش از ۵۰ تانک پیشرفته آنها منهدم شده و حالا روند به شکلی شده که با ورود مقاومت، حزب الله و انصارالله و ... حتی اگر  طوفان الاقصی پایان یابد و مردم غزه را تکه تکه کنند، این شکست را جبران نخواهد کرد و مقاومت را نابود نخواهد شد. 

 

رژیم صهیونیستی می‌داند پایان جنگ پایان کار‌ آنهاست

وی تاکید کرد: کابینه حقوقی و فعلی رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد جنگ را پایان دهد زیرا می‌دانند پایان جنگ برابر با پایان کار آنهاست. 

معاون امور سیاسی سپاه گفت: وزیر میراث رژیم صهیونیستی، بمباران وحشیانه تا امروز کافی ندانسته و اخیرا موضوع بمباران هسته‌ای را مطرح می‌کند و حتی گفته است در غزه کسی نیست که در این اتفاقات دخیل نباشد و علنا اعلام کرد که دشمن من همین کودکان هستند. 

وی خاطرنشان کرد: اینها همان‌هایی هستند که به خاطر فوت یک خانم در اثر وجود پیشینه بیماری در ایران چه کردند ولی الان خودشان بدترین جنایات را در حق کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی مرتکب می شوند. 

سردار جوانی افزود: نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی هم اخیرا گفته است که اسرائیل نه کشور امنی است و نه اخلاقی و در این جنگ پیروز نخواهد شد. 

رژیم صهیونیستی نمی‌تواند پیروز شود، فقط مرگ خود را نزدک‌تر می‌کند

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند پیروز شود و هر جنایتی که می‌کند بیشتر دارد مرگ خود را تزدیک و نزدیک‌تر می‌کند. 

معاون امور سیاسی سپاه گفت: هر آنچه در مقاومت داریم از برکات انقلاب اسلامی و مردم مقاوم آن است که الگوی مبارزه با استکبار شد و به طور قطع براساس سنت الهی این صبر و مقاومت نتیجه‌ای جز پیروزی نخواهد داشت. 

پایان پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.